AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #1 Skrevet 12. mai 2011 Jeg har blitt hekta på Iskaffen fra TINE, kjøper en boks så si hver dag istede for evt en litenflaske brus eller noe sånt, og jeg elsker det. Min personlige favoritt er den Oransje, men den røde er på en god 2. plass. Lilla likte jeg ikke i det heletatt fordi da ble det for mye kaffesmak... Uansett, "problemet" mitt er at jeg har en syv timers lang biltur til Hamar i morgen, og skal kjøpe meg en av disse store iskaffekartongene, men jeg finner kun den røde sorten.. finnes det ikke stor utgave av den oransje sorten ett sted ? evt hvor ? Hadde vært kjempegodt å ha med.
Gjest NozMonster Skrevet 12. mai 2011 #2 Skrevet 12. mai 2011 namme! elsk! den oransje er min favoritt også! men det finnes kun 1 liter av den røde! så du får heller stoppe flere ganger å kjøpe den oransje da vet du da får du den kald også god tur!
Naturisten30 Skrevet 13. mai 2011 #3 Skrevet 13. mai 2011 Jeg likte best den blå varianten - mørk sjokolade. Men nå selges den ikke lenger så oransje er den nye favoritten
venus_ Skrevet 13. mai 2011 #4 Skrevet 13. mai 2011 Det er nok kun den røde som selges i store kartonger siden det er den som selger best. Selv liker jeg best den lilla, eller den nye, trippel espresso.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå