Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2011 #21 Skrevet 13. mai 2011 oj, deler av svaret mitt over ble postet midt i innlegget...
Gjest Spinell Skrevet 13. mai 2011 #22 Skrevet 13. mai 2011 Man inviterer da ikke i selskap og krever egenandel av gjestene! (Syns jeg hadde sett ramaskriket på bryllupsforumet dersom temaet "betaling for å være gjest" hadde dukket opp der!)
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #23 Skrevet 13. mai 2011 Jeg tror det er snakk om at vi må betale flynilletten selv tur-retur, og at vi betaler litt for hotell, men ellers får vi gratis inngang til legoland. Så får vi grupperabatt siden vi reiser en stor gruppe sammen på fly. Vi har også pratet med foreldrene til gutten som ikke kunne være med, og de ble veldig glade for at vi kunne ta han med oss. De hadde råd til å sende han avgårde, men de hadde ikke råd til å bli med selv.
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2011 #24 Skrevet 13. mai 2011 Da bruttern sin klasse skulle på klassetur (dette var før klassene samlet inn masse penger til turer verden rundt) så var det en i klassen som ikke hadde råd til å dra. Da spleiset resten av klassen på han turen (tror faktisk det var Legoland det var snakk om her også..kanskje var det korpstur..) Uansett,litt i drøyeste laget med slik bursdagsfeiring men synes godt dere kan gå sammen og spleise for h*n som ikke har råd
Rosalie Skrevet 13. mai 2011 #25 Skrevet 13. mai 2011 Eg synest at de, sølv om de har råd, skal takke nei av prinsipp. Å bli med på slik galskap rettvisgjer det. 2
Selje Skrevet 13. mai 2011 #26 Skrevet 13. mai 2011 Og hvor blir 8-årsdagen feiret, i Disneyland? Jeg synes dette høres helt horribelt ut! Så horribelt at det nesten blir litt stakkarslig..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå