AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #1 Skrevet 11. mai 2011 I slutten av mars ble jeg forkjølet. Jeg fikk vondt i halsen, tett nese og alt det der som hører til. Så trodde jeg at jeg var på bedringens vei, men nei, da kom plutselig en halsbetennelse lurende uken etterpå. Da det gikk over gikk jeg fortsatt rundt med en vond slimhoste og veldig tett nese og litt tette ører. Så hoppa jeg i fallskjerm, sprakk trommehinnen og tre dager etter det fikk jeg bihulebetennelse (uten feber, har bare hatt vondt i hodet og ansiktet i flere uker, og teeeeett nese). Nå har jeg ikke spesielt vondt i hodet eller ansiktet, men jeg kjenner at det murrer. Det som plager meg nå er ørene mine. De er utrolig tette, og faktisk litt vonde også. Jeg håper VIRKELIG at jeg er i sluttfasen av denne "forkjølelsen", fordi jeg har planer om å dra på dykkerkurs i løpet av de neste ukene, og da kan jeg ikke ha så tette ører som jeg har nå. Jeg har fortsatt tett nese, men den skyller jeg flere ganger om dagen med neseskyller. Jeg har seriøst prøvd alt for å få denne dritten vekk. Nesespray, neseskyller, to antibiotika-kurer, Rinexin, Fenu-Max (noen som har hatt effekt med Fenu-Max her forresten? Hvor mange kapsler tok du om dagen og hvor lenge?). Jeg har slutta å røyke også. Hosten er vekke. Nå venter jeg bare på at nesen, bihulene og ørene skal følge etter. Sorry all sytinga, men jeg trenger virkelig at ørene mine åpner seg. De har vært tette utrolig lenge, og jeg føler bare at jo mer jeg prøver å åpne dem, jo mer tetter dem seg. Jeg er heldig som ikke har feber nå da. Formen er generelt bra egentlig, så jeg må jo være på bedringens vei........ Et spørsmål: hvor lenge er det lengste dere har gått med tette ører etter en forkjølelse?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå