Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2011 #1 Skrevet 11. mai 2011 Logger meg av nå for å være AB, siden jeg har venner som vet hva brukern min er her på KG Til alle dere som tenker på en stor pikk, eller har dårlig selvtilitt fordi dere har en ikke så stor pikk. Jeg har vært sammen med kjæresten min i 4 år, vi har et avstandsforhold, men møtes ca annenhver måned. Vi har begge to en stor sexapetitt, så blir veldig mye telefon og webcamsex når vi ikke er sammen. Men når vi er sammen, så går egentlig alt fint, bortsett fra penetrering. Han er for stor, det svir, det gjør vondt. Hvis dere har sett den scenen da Samantha i sex og singelliv prøvde å gjøre seg klar til han mannen som hadde en altfor stor penis, så er det akkurat sånn jeg føler meg. Han kan penetrere meg og se på ansiktet mitt at det ikke er noe godt, og da trekker han seg ut, og som regel så er det det som skjer. Av on til vil han at jeg skal presse låra sammen sånn at han kan late som om det er min ja.. og kommer på den måten, eller så finner vi på noe annet. Det er ikke godt med en for stor penis, det gjør vondt, og det ødelegger faktisk mange gode stillinger som man kunne ha prøvd om han ikke var for stor. Jeg synes synd i han, og han i meg. Vi kan jo ikke tvinge hverandre. Jeg prøver av og til å bite sammen å late som det er godt, men han er veldig flink til å finne ut av det. Jeg kommer aldri til å slå opp med en så fantastisk fyt pga. stor penis, jeg ville heller ikke slått opp med en som har en for liten penis. 8
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #2 Skrevet 11. mai 2011 Om du ser han annenhver måned så er det kanskje ikke så rart det merkes GODT! Trening! 1
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2011 #3 Skrevet 11. mai 2011 Om du ser han annenhver måned så er det kanskje ikke så rart det merkes GODT! Trening! Vi bodde jo sammen i over et år, men siden han nå studerer i et annet land, så har det blitt sånn som det har blitt. Det funket ikke da heller, men han er faktisk for stor. Det er faktisk det som er problemet.
Benedicte22 Skrevet 11. mai 2011 #4 Skrevet 11. mai 2011 Når dere møtes så sjelden og har sex så sjelden er det ikke rart det blir too much når det først skjer. Typen min jobber i nordsjøen og det går da 2 uker uten sex, Og de første dagene etter han kommer hjem merker jeg han blir for mye for meg i starten, men etter noen dager med sex så er det fint igjen.
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2011 #5 Skrevet 11. mai 2011 Når dere møtes så sjelden og har sex så sjelden er det ikke rart det blir too much når det først skjer. Typen min jobber i nordsjøen og det går da 2 uker uten sex, Og de første dagene etter han kommer hjem merker jeg han blir for mye for meg i starten, men etter noen dager med sex så er det fint igjen. Som jeg har skrevet over, så var vi samboere i over år før forholdet gikk over avstandsforhold. Det funket ikke da heller, men det virker som om folk ikke vil tro meg på at en pensis kan være for stor, så da får det heller være
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2011 #8 Skrevet 12. mai 2011 Bruker dere glidemiddel ? Ja! Han leker med meg, og gjør meg klar på alle mulige måter. Men det går liksom ikke.
Stefan Skrevet 12. mai 2011 #9 Skrevet 12. mai 2011 Forfriskende lesning her inne på forumet. Og veldig flott at du forsøker å få det til å fungere selvom det er vondt. Ikke alle har den tålmodigheten. 3
Gjest Purple Haze Skrevet 12. mai 2011 #11 Skrevet 12. mai 2011 Hvorfor er det så mange som ikke tror på at noe kan være for stort? Utrolig å komme med råd om trening osv. Noen er faktisk for store til at sex er godt. Synd at dette skal ødelegge et ellers godt forhold for dere, TS. Har ingen gode råd å komme med, annet enn at dere må finne andre måter å ha sex på. Sex er jo mye mer enn bare ut og inn, men om man aldri klarer penetrasjon, blir det sikkert et savn etter hvert. 3
edderkoppdame Skrevet 12. mai 2011 #12 Skrevet 12. mai 2011 Som jeg har skrevet over, så var vi samboere i over år før forholdet gikk over avstandsforhold. Det funket ikke da heller, men det virker som om folk ikke vil tro meg på at en pensis kan være for stor, så da får det heller være Jeg tror deg, har selv vært borti gigapenis og det var rett og slett ikke plass.
Stefan Skrevet 12. mai 2011 #13 Skrevet 12. mai 2011 Hvorfor er det så mange som ikke tror på at noe kan være for stort? Utrolig å komme med råd om trening osv. Noen er faktisk for store til at sex er godt. Synd at dette skal ødelegge et ellers godt forhold for dere, TS. Har ingen gode råd å komme med, annet enn at dere må finne andre måter å ha sex på. Sex er jo mye mer enn bare ut og inn, men om man aldri klarer penetrasjon, blir det sikkert et savn etter hvert. Det er klart. Gjør det for vondt, så skjønner jeg at man kan gi opp etterhvert, men ikke uten å gi det et godt forsøk. Det er mange måter å ha sex på, og dere vil kunne tilpasse dere - til en viss grad.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #14 Skrevet 12. mai 2011 Når jeg gikk på videregående, gikk jeg til helsesøster fordi jeg trodde det var noe galt med meg siden det var så grusomt vondt å ha sex. Vi var begge hverandres første, og klarte ikke sette to og to sammen og skjønne at det faktisk var han som var for stor. Vi hadde forøvrig sex fra jeg var 15 til 18-19, det ble aldri bedre. På sett og vis er jeg glad for at jeg ikke giftet meg med ham og er stuck med vond sex resten av livet Men aldri om jeg hadde gjort det slutt kun av den grunn.
Gjest TS Skrevet 12. mai 2011 #15 Skrevet 12. mai 2011 Endelig noen som kan tro at en penis kan være for stor Tror mange ikke likte tanken på det. Vi har det ellers veldig bra sammen, og alt det andre vi gjør seksuelt er topp. Selvfølgelig kan det være et savn av og til, men jeg tror faktisk det er verre for han enn meg. Forholdet har funket i 4 år, både når vi bodde sammen, og nå som vi har et avstandsforhold. Som sagt kommer aldri til å gjøre det slutt pga. for stor penis. Men det er jo litt synd at det er som som det er. Ville egentlig fortelle "folket" på KG at en stor penis ikke altid er best. 1
Gjest Nysgjerrig Skrevet 12. mai 2011 #16 Skrevet 12. mai 2011 Er det frekt å spørre hvor stor denne for store penisen er?
womenwomen Skrevet 12. mai 2011 #17 Skrevet 12. mai 2011 Er det frekt å spørre hvor stor denne for store penisen er? For stor for henne , men ikke for andre damer . Dere passer jo ikke særlig godt sammen fysisk . Syns det er rart dere gidder fortsette forholdet , når dere begge to kunne ha funnet dere partnere som passer mye bedre . Hadde ikke sløset vekk tiden min på en mann som jeg ikke følte passet meg i senga . Og et forhold uten samleie hadde jeg aldri orket . 1
kvinnerkvinner Skrevet 12. mai 2011 #18 Skrevet 12. mai 2011 For stor for henne , men ikke for andre damer . Dere passer jo ikke særlig godt sammen fysisk . Syns det er rart dere gidder fortsette forholdet , når dere begge to kunne ha funnet dere partnere som passer mye bedre . Hadde ikke sløset vekk tiden min på en mann som jeg ikke følte passet meg i senga . Og et forhold uten samleie hadde jeg aldri orket . Men du skjønner at de fleste andre damer faller for det mannen har i hodet og ikke det han har mellom beina. Og den kjemien man har mellom to mennesker henger ikke sammen med penis-størrelse, tro det eller ei 1
womenwomen Skrevet 12. mai 2011 #19 Skrevet 12. mai 2011 Men du skjønner at de fleste andre damer faller for det mannen har i hodet og ikke det han har mellom beina. Og den kjemien man har mellom to mennesker henger ikke sammen med penis-størrelse, tro det eller ei Vell for meg er samleie noe av det deiligste som er , det helt spesielle med hetrosex .Har truffet på mange størrelser, også de som er veldig tykke . Hverken oralsex , fingersex , dildo sex kan erstatte et godt samleie .Finnes nok mange som er som meg også . Men jeg har problemer med å tro på at han er så voldsomt stor . Feilen kan jo ligge hos TS ..... Nemlig at hun har opplevd han som for stor de første gangene , opplevd smerte ved forsøk på inntrengning , han har vært uforsiktig kanskje osv osv . Dette gjør at hun " husker " til neste gang disse smertene , og dermed spenner musklene sammen ubevisst neste gang de skal prøve å ha sex , slik at hun blir unormalt trang og dermed blir samleie umulig . Og da blir det selvfølgelig vondt , neste gang også . Rett og slett forde hun strammer musklene ubevisst , av frykt for smerte . Hadde du vært skikkelig kåt og avslappet og hatt et godt forspill og forventet nytelse , skulle du fint kunne nyte han uten å føle smerte eller ubehag selvom han er veldig stor . Nettopp forde du er avslappet der nede og ikke strammer musklene igjen ubevisst . Da blir du jo unormalt trang .Du er stor nok og skapt til å kunne ta imot .Hvis du ikke spenner deg , men slapper av . Så jeg tror problemet til TS er mest psykisk desverre . Ærlig talt . Og ikke at han er for stor . Men jeg er enig i at det er litt lurt å begynne med noe mindre saker når man er ung og uerfaren med samleie , til man blir litt mer erfaren og vant til kuk . Mine første elskere var liten . Så krøp jeg sakte men sikkert oppover i størrelse på nye kjærester . Og det var optimalt . For fikk bare gode samleie opplevelser . Ingen smertefulle eller ubehagelige . Noe jeg er glad for . For en skikkelig uheldig opplevelse kan sitte i psykisk såpass lenge , at det kan bli vanskelig å nyte samleie , dersom man automatisk forventer ubehag og smerter istede for BARE NYTELSE . Forventer du nytelse FÅR DU nytelse . Forventer du ubehag og smerte , FÅR du desverre det også . Forde du spenner deg og blir anspent og dermed ikke i stand til å ta imot . Ikke ødelegg ditt eget fremtidige sexliv med dårlige erfaringer . Sørg heller for at du kunn får gode opplevelser med samleier , og med partnere som ikke har skremmende stort utstyr . De STORE er nok for oss litt mer erfarne å nyte ... 1
Norna Skrevet 13. mai 2011 #20 Skrevet 13. mai 2011 Hadde ikke sløset vekk tiden min på en mann som jeg ikke følte passet meg i senga Jooda! Kjærlighet og sex er to forskjellige ting.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå