Gå til innhold

Figurforming

Fremhevede innlegg

Gjest Tjoms
Skrevet

Jeg har i flere år vært alvorlig syk, men endelig kommet meg opp og gå igjen. I løpet av disse årene har dog kroppen forfalt, enormt vekttap mens sengeliggende, vektøkning i perioder jeg har klart å spise, vekttap igjen, så opp, osv. Dette og 100% inaktivitet over flere år har satt sine negative spor, og jeg vil gjerne få kroppen tilbake dit den var. Det sier seg selv at det vil ta svært lang tid å gjøre dette med trening alene, så jeg vurderer figurforming som et supplement.

Jeg ser det er forskjellige type behandlinger, bailine, ultratone, og flere jeg ikke husker navnet på. Er det noen som har noen erfaringer negativt/positvt? Jeg trenger ikke slankes, bare strammes :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i flere år vært alvorlig syk, men endelig kommet meg opp og gå igjen. I løpet av disse årene har dog kroppen forfalt, enormt vekttap mens sengeliggende, vektøkning i perioder jeg har klart å spise, vekttap igjen, så opp, osv. Dette og 100% inaktivitet over flere år har satt sine negative spor, og jeg vil gjerne få kroppen tilbake dit den var. Det sier seg selv at det vil ta svært lang tid å gjøre dette med trening alene, så jeg vurderer figurforming som et supplement.

Jeg ser det er forskjellige type behandlinger, bailine, ultratone, og flere jeg ikke husker navnet på. Er det noen som har noen erfaringer negativt/positvt? Jeg trenger ikke slankes, bare strammes :)

figurforming osv

Gjest Tjoms
Skrevet

Hvorfor sender du meg denne linken? Jeg skal da ikke ta plastisk kirurgi, men figurforming ved hjelp av apparat.

Gjest Gjest
Skrevet

Bruk pengene på treningsstudio/pt istedet. Absolutt beste redskap for å stramme opp.

Gjest Tjoms
Skrevet

Bruk pengene på treningsstudio/pt istedet. Absolutt beste redskap for å stramme opp.

Som sagt så skal det brukes som et supplement til trening. Det vil ta altfor lang tid med trening alene å bygge opp muskulatur igjen etter det kroppen har vært gjennom, derfor ønsker jeg å benytte meg av figurforming og ønsker å høre om erfaringen rundt bruk av de forskjellige typene.

Gjest Gjest
Skrevet

Lang tid? Har du dårlig tid? Å trene er noe man gjør, akkurat som å spise, sove og leve. Det er en del av hverdagstingen. Trening er målet i seg selv.

Du må gjerne kaste bort pengene dine på alle mulige apparater for meg. Men virkningen er såre liten og varer ikke.

Skal du bli bra, også se bra ut, så MÅ du slutte å tenke at du har dårlig tid.

Gjest Tjoms
Skrevet

Okey, noen som har prøvd forskjellig type figurforming som har erfaring å dele?

• 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...