Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Klarer ikke å bestemme meg over hva jeg skal kjøpe til kjæresten i bursdagsgave! Håper noen kan hjelpe!

Han skal allerede få en t-skjorte med et nerdete trykk på(som han har ønsket seg)plus godis, men jeg har lyst å gi han noe mer! Så det står mellom et pc spill jeg vet han vil like: The Witcher 2, eller noe jeg ikke aner om han kommer til å like: salt/pepper figur i Alessi design.

Jeg har veldig lyst til å kjøpe The Witcher 2 spillet, men jeg blir litt betenkt fordi han ALDRI kjøper spill, KUN laster de ned, og han synes det er sløsing med penger når man kan få det gratis (ja, vi har litt dårlig råd for tiden...) Han har heller ikke spilt mange spill i det siste fordi han har mere lyst til å gjøre "produktive" ting, og hans store interesse for tiden er å produsere musikk. Men på den andre siden, var han kjempebegeistret for det første Witcher spillet...

Det andre jeg har vurdert er dette. Han liker godt kreative/morsomme design som dette, men tror ikke han kommer til å bli overbegeistret over det akkurat? Det er kanskje ikke så mannlig/spennende?

Huff det er jammen ikke lett! Han blir 33 år forresten...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da ville jeg gått for salt og pepperfigurene.

• Liker 1
Skrevet

flere synspunkter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...