AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #1 Del Skrevet 11. mai 2011 Jeg har fått så flisete negler, og de knekker veldig lett. Tar multivitaminer og ekstra b-vitaminer. Er det noe annet jeg kan gjøre? En god håndkrem eller en olje til å duppe finga i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Micolina Skrevet 11. mai 2011 #2 Del Skrevet 11. mai 2011 Lommelegen: lommelegen.no/370664/sprukne-og-flisete-negler Kvinneguiden: forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=111283 Det Nye: klikk.no/mote/arkiv/detnye/article287701.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Micolina Skrevet 11. mai 2011 #3 Del Skrevet 11. mai 2011 Leste også her flere som er fornøyd med Nail Vital Micro Cell 2000 yasi.blogg.no/1301901008_gjesteomtale_nail_vit.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunrose4 Skrevet 12. mai 2011 #4 Del Skrevet 12. mai 2011 Har du noen gang vært hos en neglesalong? Kan jo være lurt å søke gode råd hos noen profesjonelle ellers ta en tur på apoteket og spør etter olje for ødelagte negler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ondebanan Skrevet 12. mai 2011 #5 Del Skrevet 12. mai 2011 Jeg har god erfaring med kombinasjonen neglebåndskrem og styrkende underlakk. Vet ikke helt hva neglebåndskremen gjør, men jeg opplever iallefall at neglene fliser seg mindre når jeg bruker det jevnlig. Everyday Minerals og Lush har gode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå