Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2005 #1 Del Skrevet 3. januar 2005 Neglene mine er blitt så tynne og myke det siste havlåret. De fliser seg også lett opp og liksom deler seg. Jeg bruker ikke noe neglelakk regelmessig. Noen tips for å få bedre negler? hilsen Cath Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melon Skrevet 3. januar 2005 #2 Del Skrevet 3. januar 2005 Creative SolarOil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ella.P Skrevet 6. januar 2005 #3 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg var selv plaget med myke, flisete negler for ei tid tilbake. Ble anbefalt å bruke et middel som heter Micro Cell 2000 - fås kjøpt på kosmetikker eller hos negledesignere (de bruker det visst endel - har jeg blitt fortalt). Brukes som en kur - påsmøres 2 gang pr dag til og begynne med (smør på morgen og kveld i 2-3 dager, fjern det med neglelakkfjerner og fortsett slik i 2-3 uker). Fungerte kjempegodt for meg. Etter at du har brukt det som kur i noen uker - kan du bruke det som base eller topcoat hvis du bruker neglelakk. Kjempe-effektivt, kan absolutt anbefales. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petronella Skrevet 7. januar 2005 #4 Del Skrevet 7. januar 2005 Micro Cell 2000.. helt enig Den er helt super, og har reddet mine stygge flisete negler. Løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 8. januar 2005 #5 Del Skrevet 8. januar 2005 Hvordan blir neglene etter denne kuren, da? Hardere og tykkere, eller bare sterkere? Jeg har også flisete, tynne negler som deler seg i to og revner i kantene. Har gitt opp tanken på å noen gang få lange, pene negler... :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. januar 2005 #6 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg har hatt samme problemet. Det er viktig å invistere i en god negleforsterker. Selv har jeg en fra merket Trind som jeg har kjøpt i tax-free så jeg vet ikke helt hvor man får tak i dette merket ellers. Husk å ta av det gamle laget og legg på nytt hver dag den første perioden. Ellers kan det være lurt å ta kosttilskudd med b-vitaminer. Dette får du kjøpt i dagligvaren, behøver ikke gå til helsekosten. Selv har jeg akkurat begynt med det men jeg vet om flere som har hatt gode erfaringer med b-vitaminer som skal være godt for både hud, hår og negler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stinegull Skrevet 15. januar 2005 #7 Del Skrevet 15. januar 2005 Creative SOlar Oil er tingen,brukes daglig,kjempebra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 15. januar 2005 #8 Del Skrevet 15. januar 2005 Ellers kan det være lurt å ta kosttilskudd med b-vitaminer. Dette får du kjøpt i dagligvaren' date=' behøver ikke gå til helsekosten.[/quote'] Jo, det lønner seg å kjøpe vitaminer hos helsekosten istedetfor i dagligvaren. Det er begrenset hvor mye innhold av vitmaniner som dagligvaren kan selge, noe som fører til at en kapsel inneholder rimelig lite vitaminer i forhold til hos helekosten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ella.P Skrevet 16. januar 2005 #9 Del Skrevet 16. januar 2005 Hvordan blir neglene etter denne kuren, da? Hardere og tykkere, eller bare sterkere? Jeg har også flisete, tynne negler som deler seg i to og revner i kantene. Har gitt opp tanken på å noen gang få lange, pene negler... :-( Ja, mine ble både hardere, tykkere og sterkere. Ble anbefalt Micro Cell av ei dame som jobber som legesekretær. Hun og flere med hadde brukt dette - og syntes det var effektivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 16. januar 2005 #10 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg var selv plaget med myke, flisete negler for ei tid tilbake. Ble anbefalt å bruke et middel som heter Micro Cell 2000 - fås kjøpt på kosmetikker eller hos negledesignere (de bruker det visst endel - har jeg blitt fortalt). Brukes som en kur - påsmøres 2 gang pr dag til og begynne med (smør på morgen og kveld i 2-3 dager, fjern det med neglelakkfjerner og fortsett slik i 2-3 uker). Fungerte kjempegodt for meg. Etter at du har brukt det som kur i noen uker - kan du bruke det som base eller topcoat hvis du bruker neglelakk. Kjempe-effektivt, kan absolutt anbefales. Lykke til! Hvor mye koster dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ella.P Skrevet 17. januar 2005 #11 Del Skrevet 17. januar 2005 Husker ikke helt - men tror jeg betalte +/- rundt 120,- kr i fjor. Størrelsen er som et glass neglelakk. Vel verdt det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 17. januar 2005 #12 Del Skrevet 17. januar 2005 Husker ikke helt - men tror jeg betalte +/- rundt 120,- kr i fjor. Størrelsen er som et glass neglelakk. Vel verdt det!! Okei. Skal prøves ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2005 #13 Del Skrevet 17. januar 2005 Negleforsterker fra Nailtiques, fåes blant annet på LF Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 17. januar 2005 #14 Del Skrevet 17. januar 2005 'Ellers kan det være lurt å ta kosttilskudd med b-vitaminer. Dette får du kjøpt i dagligvaren' date=' behøver ikke gå til helsekosten. Selv har jeg akkurat begynt med det men jeg vet om flere som har hatt gode erfaringer med b-vitaminer som skal være godt for både hud, hår og negler [/quote'] Sorry jenter, men dette funker i svært få tilfeller... Er utdannet innen negler selv, og må desverre skuffe dere, for at det skal hjelpe å ta b-vitaminer så må du ha et krafitg underskudd på b-vitaminer i kroppen, og det har ingenting å si for tykkelsen/styrken på neglene, eneste det kan hjelpe mot er at neglene vokser fortere. De som har negler som fliser seg opp betyr som regel at det er mangel på olje i neglen... Creative solar oil er kjempegod mot dette, men desverre så må man godta de neglene man har.. Tykkelse o.l. bestemmes av det centeret hvor neglen dannes rett bak neglebåndet. Det samme gjelder hvite prikker på neglen, dette er ikke tegn på vitaminmangel e.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ingunn_* Skrevet 11. juli 2008 #15 Del Skrevet 11. juli 2008 Når det gjelder dette, så kan jeg tilføye, at jeg har prøvd den microcell 2000 og jeg må bare si, at da jeg ble så varmt anbefalt dette på parfymeriet så hadde jeg mine tvil. Sa til dama bak disken at joda jeg kan da alltids prøve det, men mine negler er det intet håp for. Jeg må bare si, at jeg har alså på tre uker fått lange sterke negler! Men jeg vil anbefale å smøre de også . Der har jeg et supertips. Gå på apoteket og kjøp jordnøtt olje. Varm den opp litt og legg den i en liten boks og legg hendene nedi. Sitt sånn et par ganger i uka med hendene, og du får flotte negler og hender. Når det gjelder b vitamin, så kan man ta tilskudd av det, gjerne få en boks med sterke b vitamin på resept fra legen. Det kan gjøre at de vokser fortere, og det er jo en fordel når man vil ha sterkere negler, for de neglene du har fra før av, blir gjerne litt sprø, men om du behandler med denne oljen som jeg sa, og med den lakken, så vil de nye neglene dine vokse ut og bli sterke og flotte. Jeg lover!!hvis det er håp for meg så er det for alle for jeg hadde virkelig korte flisete negler! Se her: http://img112.imageshack.us/img112/4567/11072008164lk9.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Yvonne_* Skrevet 26. september 2008 #16 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Micro Cell 2000 er den beste neglforsterkeren jeg har brukt, og jeg har brukt mange. Er negldesigner, fotterapeut og snart hudpleier. Har jobbet i parfymeri i flere år, så har hatt tilgang på mange forskjellige merker. Ikke bare forsterker den, men den er super på negler som fliser seg opp. Jeg er så fornøyd at jeg har tatt den inn i min egen klinikk. Innlegget redigert. Reglene. Arwen (mod) Endret 26. september 2008 av Arwen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2008 #17 Del Skrevet 26. september 2008 Neglene mine er blitt så tynne og myke det siste havlåret. De fliser seg også lett opp og liksom deler seg. Jeg bruker ikke noe neglelakk regelmessig. Noen tips for å få bedre negler? hilsen Cath Bruk alltid vanter/votter når du er ute, bruk håndkrem hver dag. Spis mer grønnsaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Cass_* Skrevet 12. november 2008 #18 Del Skrevet 12. november 2008 Micro Cell 2000 er den beste neglforsterkeren jeg har brukt, og jeg har brukt mange. Er negldesigner, fotterapeut og snart hudpleier. Har jobbet i parfymeri i flere år, så har hatt tilgang på mange forskjellige merker. Ikke bare forsterker den, men den er super på negler som fliser seg opp. Jeg er så fornøyd at jeg har tatt den inn i min egen klinikk. Hei! Jeg skal begynne å bruke Micro Cell i dag, og i den forbindelse lurte jeg på om det går greit å legge vanlig neglelakk på? Eller bør jeg vente til "kuren" er ferdig om et par uker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #19 Del Skrevet 17. desember 2008 Ja Micro Cell er tingen. Men det går ikke ann å slutte når neglene er sterke og lange. Det gjorde jeg og vips så var de flisete og korte. Nå har jeg igjen hatt en periode med støpenegler men det blir for dyrt og krevende i lengden. Så nå har jeg igjen gått til innkjøp av Micro Cell. Gleder meg til å se resultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå