Gjest ts Skrevet 11. mai 2011 #1 Skrevet 11. mai 2011 usikker på hvor jeg skulle legge dette innlegget siden det handler både om klær og kropp, så ikke skyt meg om det er feil jeg har hatt inbrudd i helgen, og veldig mye her er ødelagt.. og det var veldig mye glasskår overalt. dette glasskåret har alle klærne i kommoder og skap blitt dratt utover på.. noen av klærne var helt "dynket" i glass.. er det trygt å bruke disse klærne? ville dere brukt dem? jeg har ristet dem og vasket dem og faktisk støvsugd dem, men jeg føer ikke jeg får ut alt glasset.. :S
Gjest Canis lupus Skrevet 11. mai 2011 #2 Skrevet 11. mai 2011 Jeg ville ikke brukt de. Det blir slike bitte-bitte-bittesmå glasskår-biter som ikke er mulig å se, som setter seg fast. Det SVIR, og det er ikke bra eller behagelig. Jeg ville kastet klærna om de ikke kostet allverden og kjøpt nytt.
Gjest Mynona83 Skrevet 11. mai 2011 #3 Skrevet 11. mai 2011 Jeg ville brukt de etter at du har vaska og støvsugd de. Det kan da ikke være mye igjen, og sånne bittesmå glassbiter kan vel ikke gjøre store skaden? En liten rift må man da kunne tåle uten å skrike av smerte...
Gjest Canis lupus Skrevet 11. mai 2011 #4 Skrevet 11. mai 2011 Jeg ville brukt de etter at du har vaska og støvsugd de. Det kan da ikke være mye igjen, og sånne bittesmå glassbiter kan vel ikke gjøre store skaden? En liten rift må man da kunne tåle uten å skrike av smerte... Jeg tenkte ikke på rift, de bittesmå glassbitene fester seg i huden. Har gjort det samme, vasket genseren to ganger og fy, det svei leenge etter jeg prøvde genseren. Satt fast små biter i huden.
Gjest Consensio Skrevet 11. mai 2011 #5 Skrevet 11. mai 2011 Hvorfor skal man tåle små rift i huden av å ha på seg sine egne klær? Nei, jeg ville ikke brukt klærne. Jeg er ikke livredd for små rift i huden, men jeg vil likevel ikke oppleve det. i tillegg har jeg dyr som ofte ligger på fanget, hadde vært livredd for at de skulle fått i seg det eller skadet seg på det.
ashera Skrevet 11. mai 2011 #6 Skrevet 11. mai 2011 Disse klærne ville jeg ha regnet som ødelagte og ført opp på forsikringsoppgjøret.
Gjest Mynona83 Skrevet 11. mai 2011 #7 Skrevet 11. mai 2011 Hvorfor skal man tåle små rift i huden av å ha på seg sine egne klær? Jeg hadde ikke kastet alle klærne mine og kjøpt alt nytt i hvertfall.
Gjest ts Skrevet 11. mai 2011 #8 Skrevet 11. mai 2011 Disse klærne ville jeg ha regnet som ødelagte og ført opp på forsikringsoppgjøret. tusen takk for svarene alle sitter å fyller ut forsikringspapirer nå, og ville bare sjekke hva andre tenker.. slik at ikke forsikringselskapet bare tror jeg prøver å melke dem for alt det er værdt fordi jeg "vil ha nye klær" eller noe.. er jo snakk om snart alle klærne.. og jeg har jo ikek lyst å klø :S
Gjest Consensio Skrevet 11. mai 2011 #9 Skrevet 11. mai 2011 Jeg hadde ikke kastet alle klærne mine og kjøpt alt nytt i hvertfall. Du bruker jo ikke dine egne penger på å kjøpe nytt uansett. Regner med at folk flest forsikrer seg slik at dette ikke blir noe utgift fra egen lommebok. Nei, jeg gidder ikke gå rundt å få smårifter, klø og eller ha ubehag fordi andre har forårsaket dette gjennom et innbrudd.
ashera Skrevet 11. mai 2011 #10 Skrevet 11. mai 2011 Det kan være lurt å skrive nettopp dette med glassplintene i forsikringspapirene evt. et vedlegg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå