AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #1 Skrevet 11. mai 2011 Hei Emnetittelen sier vel litt.. Men jeg søker alle dere kreative KG brukere! :-) Vi håper på et bra russetog og trenger derfor gode ideer til plakater og "tema" for russen og stille opp med. Vi kommer til å spørre et par butikker om "sponsering" på godteri, så barna kan få litt annet enn bare russekort å løpe skoa av seg etter.. Men hvilke store nyheter kan vi bruke som morsomheter? Noen med tips? Vi kan både kle oss ut, ha med rekvisitter og skrive morsomme plakater.. Vi skal ikke ha med buss/bil. Alle tips og ideer mottas med stor takk! Ikke spar på kruttet:-) he-he
Eidi_81 Skrevet 11. mai 2011 #2 Skrevet 11. mai 2011 Jeg tenker umiddelbart noe med Osama Bin Laden... (hvis dere deler ut sjokolade kan dere spille på ordspill som Sjoko Laden, fetteren til Osama...) ellers er jo prinsebryllupet i London artig å spille på -> flere jenter kan kle seg med brudeslør og plakater om hvorfor han valgte C og ikke dem... Kanskje det har skjedd noe lokalt der dere er fra, titt på lokale Nettavisen siste året om det er noe det går Ann å spille på. Kjempefint dere prøver å få til noe morsomt, vi var alt for dårlige den gang jeg var russ, og det ble til at vi bare gikk gjennom toget og ble forbannet på de ungene som stappet hendene ned i lommene våre etter russekort :-( (jeg gikk fort tom for russekort og likte ikke at de frekke ungene var i lommene jeg hadde lommeboka mi i)
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #3 Skrevet 12. mai 2011 Bin Laden er jo et åpenbart tema ja. Og jeg lurer på hvorfor jeg ikke har lest noen ha det morsomt på bekostning av WC-bryllupet. Altså, William og Catherine, monogrammet deres er WC... Statsministeren og kongen kanskje. Der statsministeren er sjefen og kongen kommer luskende bak med lua i hånda og spør om han får være med. (Saken om krigskorset) Hva med Obama? Født på Hawaii, så han burde jo danse rundt i bastskjørt og ha blomsterkrans rundt halsen som "bevis" mens Donald Trump med hentesveisen nekter å tro på ham. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå