Gå til innhold

horder av edderkopper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

har nettopp bygd meg kaninbur, å da jeg å går skulle ut å male oppdaget jeg helt ekstreme horder av bitte små edderkopper. antallet må være mellom 500 og 1500.

jeg er kjemperedd for edderkopper å har ikke peiling på hvordan bli kvitt de... finnes det et effektivt middel som er enkelt å f.eks er lett å vaske av igjenn(pga kaninburet/kaninene)?

å hva kan jeg så gjøre for å forebygge at de kommer tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan prøve å støvsuge de bort da, så slipper du å vaske med noe som lukter. Faen jeg kjenner jeg får angst her. USJ!! Jeg er så livende redd edderkopper.

For å forebygge må du jo bare sørge for at edderkoppene ikke får fred der inne. Her er det jo tydeligvis en som har klart å lage seg en sånn edderkoppbabykokong.

IIIIK jeg kjenner edderkopper overalt på kroppen nå!!

Var kaninene der sammen med alle de edderkoppene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres ut som et nytt kull har klekt ut. Du vil finne spray som funker mot edderkopper (husk å flytte kaninen før du sprayer, og tøm buret etterpå), men å fjerne de helt i fremtiden fra kaninbur kan bli vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan prøve å støvsuge de bort da, så slipper du å vaske med noe som lukter. Faen jeg kjenner jeg får angst her. USJ!! Jeg er så livende redd edderkopper.

For å forebygge må du jo bare sørge for at edderkoppene ikke får fred der inne. Her er det jo tydeligvis en som har klart å lage seg en sånn edderkoppbabykokong.

IIIIK jeg kjenner edderkopper overalt på kroppen nå!!

Var kaninene der sammen med alle de edderkoppene?

kaninene er ikke flyttet inn enda, heldigvis!

selv om jeg er redd ederkopper er jeg ikke så redd store/voksne edderkopper så de klarer jeg å ta med papir de fleste dager(dager med mye mot)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres ut som et nytt kull har klekt ut. Du vil finne spray som funker mot edderkopper (husk å flytte kaninen før du sprayer, og tøm buret etterpå), men å fjerne de helt i fremtiden fra kaninbur kan bli vanskelig.

er nok et nytt kull ja. kaninene skal ikke flytte inn før jeg har fått malt det, men for å få malt, må edderkoppene bort først! får man kjøpt slik spray på dagligvarebutikken eller må jeg på jernvaren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fytti satans helvete er alt jeg har å si!!!! :overrasket::haar::hakeslepp:

Kan nevne at jeg har araknofobi.... :sjokk:

Kjøp SKIKKELIG insektsspray hos fargehandelen... en som heter BIO er fin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...