AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #1 Skrevet 11. mai 2011 Sikkert utrolig dumt spm. men kan jeg drikke dette uten å gå opp i vekt? Og hvor dårlig er det for kroppen med den kunstige tilsettningen?
Periwinkle Skrevet 11. mai 2011 #2 Skrevet 11. mai 2011 Fun light inneholder jo nesten ikke kalorier, så ja, du kan drikke det uten å gå opp i vekt. Det som er verdt å tenke på er at søtningsstoff kan ha en hemmende effekt på vektnedgang, men dette gjelder ikke for alle. Den kunstige tilsettningen er jo ikke sunn, og mange mener at man bør drikke brus/saft så skjeldent at man heller drikker "ordentlige" produkt uten all den kunstige søstningen, fordi deet faktisk er "sunnere". Men jeg skal ikke komme med noe pekefinger jeg altså, drikker både fun light og pepsi max her i gården
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #3 Skrevet 11. mai 2011 Takk for svar! Jeg er veldig skeptisk til light produkter, så er jo derfor jeg spør. Hmm.. vanskelig det her
Kamikatze Skrevet 11. mai 2011 #4 Skrevet 11. mai 2011 Video om aspartam (nutra sweet). Søtstoffet i lettdrikker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå