Gå til innhold

Hvordan foretrekker du h*n nedentil - barbering.


LovelyMonroe

  

77 stemmer

  1. 1. Hva foretrekker du på det motsatte kjønn?

    • Glattbarbert
      29
    • Hår, men frisert
      38
    • Hår, naturlig lengde/mengde
      7
    • Annet
      3


Anbefalte innlegg

Inspirert av tråden "Hvordan ser du ut der nede? " ... hva foretrekker DU? På ditt eget kjønn og motsatte, skriv gjerne ned hvilke kjønn du selv er. Dette er med tanke på barbering, f.eks helt glatt, flystripe, barberte baller.. hva som helst.

Selv er jeg jente og glattbarbert, vurderer flystripe igjen. Foretrekker en glatt gutt, eller hvertfall trimmet. Så hva foretrekker dere gutta på jenter, og dere jenter på gutter? ... eller ditt eget kjønn.

:haar:

Endret av LovelyMonroe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SnakeOil

Enten at hun er helt glatt, eller har hun kjører full bush.

Er ikke så glad i halvveis-varianter (hitlerbart, flystripe/brassestripe eller andre varianter).

Selv om de variantene kanskje er mer estetiske, er de ikke nødvendigvis like spennende/opphissende for min del :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten at hun er helt glatt, eller har hun kjører full bush.

Er ikke så glad i halvveis-varianter (hitlerbart, flystripe/brassestripe eller andre varianter).

Selv om de variantene kanskje er mer estetiske, er de ikke nødvendigvis like spennende/opphissende for min del :)

Hitlerbart :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnakeOil

Hitlerbart :fnise:

Jiesss! :)

Min betegnelse på smådotter som starter og ender rundt klitoris.

Tehe.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha! Likte den..! :jepp:

Må vel kunne si meg enig i den, blir litt.. irriterendes med bare en liten flekk liksom, blir nesten litt sånn "hey, du flytt deg..".. i veien rett og slett :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Det er en helt fantastisk opplevelse når hånden kommer innenfor buksekanten. Det er fullstendig glatt og mykt der, som et hint om hva som venter.

Hrmf *bootycalle Madammen*

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en helt fantastisk opplevelse når hånden kommer innenfor buksekanten. Det er fullstendig glatt og mykt der, som et hint om hva som venter.

Hrmf *bootycalle Madammen*

Enig, kan være litt turnoff når hånden din bare stopper opp fordi den må forbi hekken før den når godsakene :tristbla:

Endret av LovelyMonroe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller at det stikker verre enn stubbene til en tømmerhogger.

:skratte::legrine:

Endret av LovelyMonroe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker meg selv glatt, og han får bestemme selv, så lenge jeg finner fram:p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Inspirert av tråden "Hvordan ser du ut der nede? " ... hva foretrekker DU? På ditt eget kjønn og motsatte, skriv gjerne ned hvilke kjønn du selv er. Dette er med tanke på barbering, f.eks helt glatt, flystripe, barberte baller.. hva som helst.

Selv er jeg jente og glattbarbert, vurderer flystripe igjen. Foretrekker en glatt gutt, eller hvertfall trimmet. Så hva foretrekker dere gutta på jenter, og dere jenter på gutter? ... eller ditt eget kjønn.

:haar:

Jeg liker at damene har naturig med hår på musa.

Dei tar litt med saksa av og til.

Har for tiden to damer som lar håret vokse på musa:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker selv aa vaere glatt, og han glatt barbert ogsaa. Jeg bryr meg ikke egentlig om ha har litt haar, men om det er for mye og kommer i munnen min er det det storste turnoff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker selv aa vaere glatt, og han glatt barbert ogsaa. Jeg bryr meg ikke egentlig om ha har litt haar, men om det er for mye og kommer i munnen min er det det storste turnoff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glattbarbert, helt klart.

Men går fint med ei "landingsstripe" på venusberget og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lacus

Jeg liker best at mannen har naurlig hårvekst der nede.

Jeg friserer selv etter partners ønske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...