Gå til innhold

Grillfest på 17.mai

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi tenkte å arrangere grillfest med leker her hjemme på ettermiddagen/kvelden på 17.mai, ettersom det meste er over på den tiden likevel. Vi har stor hage og god gårdsplass til å ha evt leker der ute, og om det er dårlig vær har vi stor(!) plass i kjelleren til å ha noe inne. Vi blir nok en del mennesker, både store og små, regner med minst 25 personer så langt. Men så lurer jeg på en del praktiske ting da -

*Når pleier ting å være over på skoler o.l, og når ville dere startet en grillfest praktisk sånn sett? Om folk evt vil hjem og skifte først og sånt. Folk bor ganske spredt.

*Hvilke leker kan vi finne på? Noe som kan være gøy for voksne, og annet for barna (de har jo også allerede lekt på skoler rundt om, og av erfaring vet jeg at de syns det er hysterisk å se på de voksne også), kanskje noe alle kan leke sammen? Jeg føler meg helt blank her!

Noen andre tips som hadde vært greit å tenke på?

På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

*dytt dytt*

Skrevet

Tror de grillfestene jeg har vært på, har startet i 18-tiden.

Leker:

-spise lakrissnøre med henda på ryggen

-få en snor med en penn i, festet til baken. Om å gjøre og senke pennen ned i flaska.

-sekkeløp

-egg/potet på skjeen-stafett

-trebeinsløp (binde sammen høyre og venstre bein på to stk)

-"gjett hva det er" Stikke hånden i en boks uten at "offeret" vet hva innholdet er. Putt i alt fra frukt, fjær, blomster, til hermetisk tomat i en skål. Morsomt å høre forslagene, og se reaksjonen til offeret, og hva som plutselig blir fryktelig ekkelt og skummelt!:ler:

- Quiz med alt fra allmennfakta, barnespørsmål og lignende, til spørsmål om vertskapet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...