Gå til innhold

Hva synes dere om denne bikinien?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke noe jeg ville gått i. Ser for meg mest jenter i alder 15-17 som går i slike, men søte er de. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul bikini!

Skulle gjerne hatt noe slikt selv, men passer dessverre ikke til min kropp..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søt, men kun til de helt unge. Og ser for meg at den kan bli gjennomsiktig i vannet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke helt min stil, men den var jo søt. Synes den passer bedre for de under 20 enn de over 20, men det er jo smak og behag.

Tror i motsetning til de andre at den ikke er gjennomsiktig, da jeg tipper den er foret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leonidene

Søt, men ikkje noe eg hadde kjøpt sjølv - liker ikkje bikini truser med knyting i sidene :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chanè

Jeg har noe lignende, den passer perfekt på min kropp -jeg er høy og slank og timeglass- min er selvsagt ikke gjennomsiktig.

Og jeg er "gammel dame" ;)

Endret av Chanè
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var søt da. Men egner seg kanskje bedre til soling enn bading. Skeptisk til hvite bikinier og vann :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvilken kroppsfasong man har :)

Jeg kunne ikke brukt den, men synes bikinien i seg selv var veldig fin! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trekantbikinier er helt knall for de med små pupper! Jeg synes den var fin, men styrer generelt unna hvite bikiner. Både fordi de kan bli gjennomsiktige i vann og fordi jeg synes det kun funker til brun hud.

Endret av Iah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekantbikinier er helt knall for de med små pupper! Jeg synes den var fin, men styrer generelt unna hvite bikiner. Både fordi de kan bli gjennomsiktige i vann og fordi jeg synes det kun funker til brun hud.

Du ser da veldig brun og fin ut i avataren din, men kanskje litt for rund til å kle den typen bikini :fnise:

TS: Synes den er helt grei, men ville sjekket om den ble gjennomsiktig i vann hjemme før jeg dro på stranda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser da veldig brun og fin ut i avataren din, men kanskje litt for rund til å kle den typen bikini :fnise:

Må nok innrømme at jeg har jukset litt på avatarbildet mitt. :sjenert:

:ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...