AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #1 Skrevet 11. mai 2011 Jeg tror at jeg har blitt avhengig av internett. Er så lei av at dagene går til facebook og kvinneguiden. Føler at alle er bare innendørs bak hver sin laptop, og ingen lever livet sitt. Er det flere som føler det på samme måten?
KaDust Skrevet 11. mai 2011 #2 Skrevet 11. mai 2011 Ikke egentlig, nei. Men jeg gjør så utrolig mye annet enn å sitte på dataen også da. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #3 Skrevet 11. mai 2011 Jeg føler litt det samme. Bruker internettet mye i jobbsammenheng. E-post, nettsider, Google, osv. Så en del tid på internett i fritiden også, være seg e-post, nyheter, Facebook, forum, osv. Av og til kan en lure på hvordan en klarte seg før internettet fikk fullt inntog i hjemmet. :gjeiper:
sjøhest Skrevet 11. mai 2011 #4 Skrevet 11. mai 2011 (endret) Ja, jeg føler litt på det av og til. Men så er der jo bare å ta seg i skinnet og finne på noe annet. Men jeg tenker at folk sikkert fikk mer ut av livene sine før. Endret 11. mai 2011 av sjøhest
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #5 Skrevet 11. mai 2011 Ja, jeg føler litt på det av og til. Men så er der jo bare å ta seg i skinnet og finne på noe annet. Men jeg tenker at folk sikkert fikk mer ut av livene sine før. Men da vet du ikke hva jeg gjorde når jeg ufrivillig var uten pc og nett...jeg satt foran tven og brukte hele søndagen på å se alle episodene av frusterte fruer. Men fikk litt tid til å tenke også, og begynte å trene på fritida. Konklusjonen er at ja, jeg er litt nettavhengig. Heldigvis er mine nærmeste venner her jeg bor nå, ikke det, så vi sitter ikke med hver sin laptop og melder hverandre på face. Er glad jeg bare bruker face til å holde kontakten med de jeg ser sjelden. Men at internettavhengighet er et problem, JA. Jeg var til og med hekta på kg i gamle dager.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå