Gå til innhold

Nettbutikker typ. asos.com og topshop.co.uk

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du noen erfaring med jeans høyt liv og sleng ?

AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

AnonymBruker
Skrevet

Forever21..

Skrevet

Tenker du i akkurat samme prisklasse?

AnonymBruker
Skrevet

Forever 21 er fin, i tillegg til Dorothy Perkins. Go Jane kan ha noe fint, men kvaliteten suger som regel og størrelsene er tidvis ganske merkelige.

Skrevet

Forever21..

Forever21 er ikke i nærheten av å minne om Asos og Topshop- klærne ser mye billigere ut, designet er mer Gina Tricot enn Topshop, og kvaliteten elendig.

AnonymBruker
Skrevet

Forever21 er ikke i nærheten av å minne om Asos og Topshop- klærne ser mye billigere ut, designet er mer Gina Tricot enn Topshop, og kvaliteten elendig.

Ja, er helt enig, og var litt usikker på om jeg skulle skrive deet, men jeg vil jo si det minner litt om de nevnte, og kom ikke på noen andre derfor ;)

AnonymBruker
Skrevet

Er Dorethy Perkins trygt å handle på?

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Muligens missselfridge.com og riverisland.com kan være noe for deg.

Skrevet

newlook.co.uk elsker jeg! Billig og bra! :)

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

lurer på om man må betale toll og frakt om man bestiller fra asos.com??

ELSKER klærne og det er ikke så dyrt heller.. men om man må betale veldig mye for å få det til norge, er det kanskje ikke verdt det?!

Noen som har erfaringer`?

:goodbye:

Skrevet

Hei,

lurer på om man må betale toll og frakt om man bestiller fra asos.com??

ELSKER klærne og det er ikke så dyrt heller.. men om man må betale veldig mye for å få det til norge, er det kanskje ikke verdt det?!

Noen som har erfaringer`?

:goodbye:

Igjen: når du kjøper noe fra utenlandske nettbutikker, må du betale moms og fortollingsgebyr hvis ordreverdien overstiger 200 norske kroner. Noen få nettbutikker skriver ned verdien på pakkene, men slikt er det ikke lov å spørre om/tipse om her, siden det er ulovlig. Jeg kan bare bekrefte at ASOS er ikke en av nettbutikkene som setter lavere verdi.

Hvor mye frakten kommer på kommer an på hvilket leveringsalternativ du velger, om du får det shippet med UPS blir det rundt 10 pund, med vanlig post er det vel gratis nå. Hvor mye frakt kommer på når du handler på en spesifikk nettbutikk er strengt tatt noe du bør være i stand til å finne ut av selv.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har handlet masse på Dorothy Perkins, helt trygt.

Min erfaring med Forever21 er blandet. Topper blir veldig fort utvaska og de bruker ikke spesielt luksuriøse stoffer. Kjolene kan derfor lett se veldig billige ut. Men jeg har endelig klær derfra og jeg er jevnt over veldig fornøyd :)

Gjest stillness
Skrevet

Er Dorethy Perkins trygt å handle på?

Helt trygt :)

Har handlet der flere ganger og alltid vært fornøyd.

AnonymBruker
Skrevet

Igjen: når du kjøper noe fra utenlandske nettbutikker, må du betale moms og fortollingsgebyr hvis ordreverdien overstiger 200 norske kroner. Noen få nettbutikker skriver ned verdien på pakkene, men slikt er det ikke lov å spørre om/tipse om her, siden det er ulovlig. Jeg kan bare bekrefte at ASOS er ikke en av nettbutikkene som setter lavere verdi.

Hvor mye frakten kommer på kommer an på hvilket leveringsalternativ du velger, om du får det shippet med UPS blir det rundt 10 pund, med vanlig post er det vel gratis nå. Hvor mye frakt kommer på når du handler på en spesifikk nettbutikk er strengt tatt noe du bør være i stand til å finne ut av selv.

Dette vil jeg si er et sprøsmål mange som ikke har handlet over grensen før lurer på. Hvis man ikke spør, finner man ikke ut av det heller. Og det er akkurat det peronen gjorde, fant ut av det selv. Hvilket sted er vel ikke bedre å spørre en akkurat her? Hvis du synes det er så belastning for deg å svare på det, så ikke svar:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hva med Nelly? Da slipper du problemet med toll også, dessuten har de gratis frakt for tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...