Gjest charella Skrevet 10. mai 2011 #1 Skrevet 10. mai 2011 (endret) hehe hadde egentlig skrevet masse her men så skulle jeg være anonym også da Har dere noen spesielle "bæsje -ritualer "? Endret 11. mai 2011 av charella
SkiZy Skrevet 11. mai 2011 #2 Skrevet 11. mai 2011 Ja, jeg har det jeg kaller åndsvakt brød ritualet. Jeg legger den slappe deigen på fanget og kjæler med den og lar den kvile seg. Så plukker jeg ut alle kornene som finnes i deigen en etter en med kjærlighet før jeg begynner å riste den ut av vinduet, i likhet med å riste en gulvmatte. Når jeg er ferdig og brødet er nå også ferdigstekt bæsjer jeg på den!
Gjest charella Skrevet 11. mai 2011 #3 Skrevet 11. mai 2011 Ja, jeg har det jeg kaller åndsvakt brød ritualet. Jeg legger den slappe deigen på fanget og kjæler med den og lar den kvile seg. Så plukker jeg ut alle kornene som finnes i deigen en etter en med kjærlighet før jeg begynner å riste den ut av vinduet, i likhet med å riste en gulvmatte. Når jeg er ferdig og brødet er nå også ferdigstekt bæsjer jeg på den! thihi og dette gjør du hver gang eller?
Vulpes Skrevet 31. mai 2011 #4 Skrevet 31. mai 2011 Pleier å løfte opp dolokket for deretter å sette meg på do først.
Gjest Consensio Skrevet 31. mai 2011 #5 Skrevet 31. mai 2011 Går inn på do, løfter do-lokket, tar ned bukse og truse, setter meg ned og sitter til jeg er ferdig. Er det virkelig folk som har ritualer rundt det å gå på do?
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #6 Skrevet 4. juni 2011 en litt grov innlegg, men sånn er det med do snakk :gjeiper: Jeg har en rituale, jeg må kle av meg all overdeler hvis jeg må drite skikkelig, føler at de er i veien haha. Også tenker jeg på ingenting, hvis jeg tenker på et problem når jeg sitter der så er det forstyrrende for dritingen. Og et must: Jeg må vaske meg nøye etter hele greia, under mener jeg, da har jeg heldigvis en liten dusj håndtak satt inn ved toalettet så jeg er ren der nede til all tid. Også kommer håndvask selvfølgelig, og da er jeg ferdig
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2011 #7 Skrevet 12. juni 2011 Haha, nja. En ting jeg gjør om bæsjen er for hard til å bæsjes, så tar jeg tommelen min inn i fitta og mykner den litt opp.. Bedre det enn å bæsje en smertefull bæsj
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå