AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #1 Skrevet 10. mai 2011 vurderer og ta piercing nå, men er litt usikker på om jeg vill ta, siden 2 stk jeg kjenner har blitt veldig røde der, og jeg har ikke veldig lyst til å gå rundt i bikini i sommer og har en super rød navle. Er dette normalt å bli så rød, og i så fall hvor lang tid tar det før rødheten går bort?
Bodøjenta87 Skrevet 10. mai 2011 #2 Skrevet 10. mai 2011 vurderer og ta piercing nå, men er litt usikker på om jeg vill ta, siden 2 stk jeg kjenner har blitt veldig røde der, og jeg har ikke veldig lyst til å gå rundt i bikini i sommer og har en super rød navle. Er dette normalt å bli så rød, og i så fall hvor lang tid tar det før rødheten går bort? 10 år sia jeg tok min på jenterommet, så jeg husker ikke...men jeg har mange andre, så ut ifra de erfaringene kan jeg jo prøve å svare deg. Først og fremst kommer an på hvor lang tid det tar å gro. VELDIG individuelt. Hvor bor du? Hvis du bor i nærheten av Oslo anbefaler jeg deg å dra til PinPoint og snakke med Christiane. Tidenes beste piercer (i Oslo vaffal!). Hun kan svare på alt!
Pingting Skrevet 10. mai 2011 #3 Skrevet 10. mai 2011 Hvis du bor i nærheten av Oslo anbefaler jeg deg å dra til PinPoint og snakke med Christiane. Tidenes beste piercer (i Oslo vaffal!). Hun kan svare på alt! PinPoint er supre! Vet ikke om det er noe de gjør nå lenger, men for noen år siden sendte jeg et lignende spørsmål til dem på e-post, og fikk et langt og hyggelig svar. TS: jeg ville nok ventet med å ta piercingen til høsten. Man skal helst ikke sole seg for mye mens piercingen er helt ny, så det kan jo komme litt i veien. Og hvis den skulle bli betent eller noe sånt, så kan det jo fort ødelegge en hel bikinisesong.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #4 Skrevet 10. mai 2011 10 år sia jeg tok min på jenterommet, så jeg husker ikke...men jeg har mange andre, så ut ifra de erfaringene kan jeg jo prøve å svare deg. Først og fremst kommer an på hvor lang tid det tar å gro. VELDIG individuelt. Hvor bor du? Hvis du bor i nærheten av Oslo anbefaler jeg deg å dra til PinPoint og snakke med Christiane. Tidenes beste piercer (i Oslo vaffal!). Hun kan svare på alt! Bor dessverre nesten 2 timer unna oslo, men skal jeg ta så blir det i drammen på leading light! men takk for svar:)
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #5 Skrevet 10. mai 2011 PinPoint er supre! Vet ikke om det er noe de gjør nå lenger, men for noen år siden sendte jeg et lignende spørsmål til dem på e-post, og fikk et langt og hyggelig svar. TS: jeg ville nok ventet med å ta piercingen til høsten. Man skal helst ikke sole seg for mye mens piercingen er helt ny, så det kan jo komme litt i veien. Og hvis den skulle bli betent eller noe sånt, så kan det jo fort ødelegge en hel bikinisesong. Ja, tror at jeg drøyer den til høsten, skal mye på farten i sommer så da blir det stress og måtte huske på å rense og være forsiktig med bading og soling! men takk for svar!
Bodøjenta87 Skrevet 11. mai 2011 #6 Skrevet 11. mai 2011 Ja, tror at jeg drøyer den til høsten, skal mye på farten i sommer så da blir det stress og måtte huske på å rense og være forsiktig med bading og soling! men takk for svar! Lurt, tror jeg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå