Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2011 #1 Skrevet 10. mai 2011 Er snart 2 døgn siden jeg tok en 500 g Canesten pille og jeg lurer litt på hvilke erfaringer dere som har brukt den før har. Før jeg tok den hadde jeg en utflod som var litt tykkere en vanlig, hvit og litt klumpete. Men etter jeg tok den pillen har det kommet ut mye helt tykk og tett "utflod" som virker litt tørr og seig på en måte, og det jeg lurer på er om dette er pillen som har løst seg opp? For det kommer nå fremdeles etter 2 døgn. Og det klør fremdeles en del, er dette vanlig nå etter 2 døgn? Har brukt kremen også. Dere som har brukt Canesten 500 g og kremen før, hvor lang tid tok det før dere merket endringer og til dere var symptomfri? Lurer også på hvor lang tid det tok før dere hadde sex igjen?
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #2 Skrevet 10. mai 2011 Etter 1-2-3 dager blir det borte - husk at kremen skal brukes mer enn en dag, lurer på om det hvertfall er en uke! Et par tilfeller har jeg måttet tatt 2 kurer med piller på en uke ca for det har vært så ille! Sex.. hm... så fort det ikke er ubehagelig lenger - det kjenner du jo fort. Om du plages med dette anbefaler jeg og gå til legen og få piller på resept.. Funker bedre etter min erfaring! Det er hvertfall en pille du svelger så slipper du det "der nede". Håper det går fort over!
Benedicte22 Skrevet 10. mai 2011 #3 Skrevet 10. mai 2011 Tok en uke på meg. Så gikk ikke så raskt som jeg håpet på dessverre.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #4 Skrevet 11. mai 2011 Canesten vagitorien kommer ut igjen, enten som småklumpete (kan se ut som hvit sand) eller som klumper. Det kan ta 1-4 dager. Alt etter som hvor mye utflod man har som drar den med seg ut. Husk å smøre kremen på hele underlivet og hold på et par dager etter symptomene er borte. Det tar ca en uke.
Næjøss Skrevet 11. mai 2011 #5 Skrevet 11. mai 2011 Nå vet jeg ikke om det er så lurt å gjøre dette, men jeg smørte kremen på en tampong og lot den sitte i i noen timer. Da etter flere kurer "utenpå" uten at det hjalp. Du kan prøve dette å se om det hjelper. Men jeg tror det er lurest å holde seg til "bruksannvisningen" Lykke til da Underlivs candida er grusomt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå