Gå til innhold

Er stranda kun for de rike?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg mye på stranda her fordi nå er det gratis, men etter sant. hans så sitter det parkeringsvakter der og tar hele 30 :sukk: kroner for parkering.

Så skal ikke stranda være for minstetrygda folk da? Jeg har ikke råd til å betale hele 30 kroner bare for å parkere på stranda og å bade.

Så hvis man har dårlig råd må man bure seg inne da fordi alt koster og alt er himla dyrt.

Hvorfor skal stranda bare være for de rike? Er ikke stranda for alle da?

Jeg har også veldig lyst til å reise på stranda i fellesferien da vannet er varmt og sola steker. Nå må jeg nøye meg med kaldere vær og kaldere vann, men jeg må bade nå fordi jeg kan ikke vente en måned eller to på å bade fordi da har jeg rett og slett ikke råd til å bade. :sukk:

Sånn er det her i Norge... Norge, ett av verdens rikeste land...... :sukk:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ehhh...troll?

• Liker 8
Skrevet

Nå er jeg mye på stranda her fordi nå er det gratis, men etter sant. hans så sitter det parkeringsvakter der og tar hele 30 :sukk: kroner for parkering.

Så skal ikke stranda være for minstetrygda folk da? Jeg har ikke råd til å betale hele 30 kroner bare for å parkere på stranda og å bade.

Så hvis man har dårlig råd må man bure seg inne da fordi alt koster og alt er himla dyrt.

Hvorfor skal stranda bare være for de rike? Er ikke stranda for alle da?

Jeg har også veldig lyst til å reise på stranda i fellesferien da vannet er varmt og sola steker. Nå må jeg nøye meg med kaldere vær og kaldere vann, men jeg må bade nå fordi jeg kan ikke vente en måned eller to på å bade fordi da har jeg rett og slett ikke råd til å bade. :sukk:

Sånn er det her i Norge... Norge, ett av verdens rikeste land...... :sukk:

Du har bil, men ikke råd til å betale 30 kroner for en dag på stranda?

• Liker 15
Skrevet

Stranden er for alle. Parkeringsplassen, som noen eier, må man betale for. Ser ikke problemet med det, jeg?

• Liker 1
Skrevet

Du får spare opp all småmynt som slenger rundt i huset, gjennom hele vinteren da vettu, så har du nok råd til å parkere om sommeren :jepp:

Skrevet

Gå til stranda da, så sparer du både på bensin og parkering.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du får spare opp all småmynt som slenger rundt i huset, gjennom hele vinteren da vettu, så har du nok råd til å parkere om sommeren :jepp:

Ja, og pante flasker. Mye flasker og bokser som ligger og slenger etter russen nå om dagen.

Gjest Fikira
Skrevet

Du har bil, men ikke råd til å betale 30 kroner for en dag på stranda?

Så enig, så enig.

Som nevnt over, pant flasker du finner, spar kronestykkene du kan, så får du vel nok til en strandtur eller to iløpet av sommeren.

Evt parker ett stykke unna, så sparer du både parkeringspenger og bensin.

• Liker 1
Gjest Eugene Onegin
Skrevet (endret)

Ikke råd og gå på stranda ?

sist jeg sjekket så er stranda gratis

Endret av Eugene Onegin
Skrevet

dra til en annen strand med gratis parkering? eller parker lenger unna og gå dit?

ta bussen?

AnonymBruker
Skrevet

Da er i såfall øl en rikmannsdrikk. Koster jo rundt 60 spenn for en halvliter. haha

Gjest Applecore
Skrevet

Kan du ikke gå til stranden? Sykle? Parkere et annet sted?

Bade et annet sted, for den sakens skyld!

Skjønner at du er oppgitt over å ha dårlig råd, kjenner følelsen, men ærlig talt, du kan ikke sette deg ned og sture og skylde på omgivelsene.

Opp med hodet og vær litt oppfinnsom, så skal du nok få badet av hjertens lyst i sommer! :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å gå til stranda, eller ta sykkelen?

Det som slår meg er at du har råd til å holde bil, med bensin og alt det koster, men 30 kroner til parkering NEI det er for mye. :popcorn:

Skrevet

Vi vet ikke om ts må ha bil for å klare hverdagen. Kanskje h*n er fysisk handikapet og trenger den for å komme seg til butikken el?

Vi har ingen rett til å dømme.

Ts. jeg vet heller ikke om andre muligheter enn å parkere på nærmeste gratisparkering og komme deg til stranden derifra.

Eller å bade et annet sted.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...