Dularfullar Skrevet 10. mai 2011 #1 Skrevet 10. mai 2011 jeg er på utkikk etter et nytt mobil abb. og ganske sikkert også en ny mobil. Jeg har stort sett alltid hatt bare telenor/djuice og netcom. Har ikke så mye erfaring med de andre leverandørene. Jeg ringer egentlig ikke så mye, mitt mobilbruk går for det meste i sms... og noe nettsurfing. ehh dvs facebook noe som kan anbefale noen bortsett fra telenor og netcom?? så gjelder det mobil da.. jeg har en xperia mini, og jeg er kanskje litt gammeldags da jeg sier at jeg er ikke så glad i alle disse touchskjermene, men det finnes jo nesten ike noe annet i disse dager.. jeg savner egentlig litt den klassiske varianter med ordentlige taster... Men skal jeg ha en slik tlf, så blir det som regel bare "bilig telefoner" eller de av de mest enkle variantene... det som jeg setter mest pris på i en mobil er at det er et godt kamera på den... og at den ikke er så stor, slik at den lett får plass i en bukselomme.. så er den noen som har noen mobilanbefalinger også, så hadde jeg blitt veldig takknemlig
Steget Skrevet 10. mai 2011 #2 Skrevet 10. mai 2011 Jeg er på utkikk etter det samme (nesten, dvs bare telefon) så håper noen kan tipse:)
daemonia Skrevet 10. mai 2011 #3 Skrevet 10. mai 2011 jeg er på utkikk etter et nytt mobil abb. og ganske sikkert også en ny mobil. Jeg har stort sett alltid hatt bare telenor/djuice og netcom. Har ikke så mye erfaring med de andre leverandørene. Jeg ringer egentlig ikke så mye, mitt mobilbruk går for det meste i sms... og noe nettsurfing. ehh dvs facebook noe som kan anbefale noen bortsett fra telenor og netcom?? så gjelder det mobil da.. jeg har en xperia mini, og jeg er kanskje litt gammeldags da jeg sier at jeg er ikke så glad i alle disse touchskjermene, men det finnes jo nesten ike noe annet i disse dager.. jeg savner egentlig litt den klassiske varianter med ordentlige taster... Men skal jeg ha en slik tlf, så blir det som regel bare "bilig telefoner" eller de av de mest enkle variantene... det som jeg setter mest pris på i en mobil er at det er et godt kamera på den... og at den ikke er så stor, slik at den lett får plass i en bukselomme.. så er den noen som har noen mobilanbefalinger også, så hadde jeg blitt veldig takknemlig Vi har Tele2 og er veldig fornøyd. Bra kundeservice om vi skal endre på noe eller om det er noe vi lurer på, og det er billig! Telefonene de har varierer jo i pris, de har alt fra 1000-kroners klassen til 6-7000 kroner. Jeg har Nokia C6 og er veldig fornøyd med den, særlig på grunn av det praktiske tastaturet. Men det kommer jo an på hva du mener er viktig med en telefon da
Gjest Applestore Skrevet 10. mai 2011 #4 Skrevet 10. mai 2011 http://www.telepriser.no Her kan du legge inn ca hva du bruker i mnd, og finne billigste abn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå