Gå til innhold

Bjørn Havregryn emballasje

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det må da være mulig å lage en emballasje som er litt mer brukervennlig. Pakningen er limt på midten og når jeg åpner/river opp pakken, så blir det noen ganger hull på midten fordi limet sitter for godt.

En annen ting er når man skal helle fra pakningen, det går jo forsåvidt greit å gjøre det i edru tillstand, men hvorfor i all verden kan de ikke lage en emballasje i papp som gjør det enklere å helle for både barn og vimsete voksne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Amen! Jeg lager ofte hull i posen og det er utrolig irriterende. :kjefte:

Skrevet

Helt enig! Selv pleier jeg ofte å helle innholdet over på et norgesglass, man er jo nesten dømt til å søle når man skal helle fra posen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiser havregrøt hver morgen, og har gjort dette i 5 år. Har aldri opplevd hull på posen eller at det er vanskelig å helle :klo:

• Liker 4
Skrevet

Hehe, dette irriterer meg hver dag når jeg lager grøt til vesla ;)

AnonymBruker
Skrevet

Den er jeg lei av også! Har flere ganger opplevd å stikke hull på posen med neglen. Den tåler jo ingen ting!

• Liker 2
Gjest Navifairy
Skrevet

Jeg synes det hadde vært mer praktisk om de hadde hatt det i en sånn eske/kartong som 4Korn.

Lettere å helle uten søl :)

Gjest Consensio
Skrevet

Jeg spiser havregrøt hver morgen, og har gjort dette i 5 år. Har aldri opplevd hull på posen eller at det er vanskelig å helle :klo:

Undrer meg over det samme. Har til dags dato aldri hatt noen problemer med slike poser.

• Liker 2
Skrevet

Hell innholdet over i en plasboks da vel. :ler:

Jeg har heller aldri hatt problemer med den posen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Undrer meg over det samme. Har til dags dato aldri hatt noen problemer med slike poser.

Dere tar vel i posen med silkehansker, da.

• Liker 1
Skrevet

Hell innholdet over i en plasboks da vel. :ler:

Jeg har heller aldri hatt problemer med den posen.

Joda, jeg kan godt helle det over i en plastbox men jeg vil tro kornprodusenten "AXA" har tjent nok penger til å ha råd til en ny emballasje.

En annen løsning er å gå i sinne-terapi hos Atle Antonsen

Skrevet

Joda, jeg kan godt helle det over i en plastbox men jeg vil tro kornprodusenten "AXA" har tjent nok penger til å ha råd til en ny emballasje.

En annen løsning er å gå i sinne-terapi hos Atle Antonsen

:hoho:

Skrevet (endret)

AXA sparer penger, vi sparer penger, og alle sparer miljøet. Ser ikke helt problemet.

Endret av 2046
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har det samme problemet med melposer. Har revet i stykker flere når jeg åpner dem pga det hersens limet. :kjefte:

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Har hver eneste melpose (inkludert harvregynsposen) i hver sin plastpose jeg..... :sjenert:

Setter melposen oppi plastposen før jeg drister meg til å prøve å åpne melposen. Da havner den spisesjeen med mel som alltid ligger gjemt mellom alle brettkantene og limet iallefall i posen... :sjenert:

Gjest Consensio
Skrevet

Dere tar vel i posen med silkehansker, da.

Nei, jeg åpner den på vanlig måte.

Dere river vel kanskje i posen dere da

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Ikke jeg heller :sjenert:

Skrevet

Ikke jeg heller.

AnonymBruker
Skrevet

Nesten så jeg blir fristet til å spørre om noen av dere som greier å få hull på posen kan lage en video med hvordan dere åpner den..? :sjenert: Jeg har aldri vært i nærheten av å ødelegge den en gang. :vetikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...