Gå til innhold

Hjelp! Holde på ereksjonen?


Gjest Vidar_28

Anbefalte innlegg

Gjest Vidar_28

Jeg har litt problemer med at penis ikke klarer å holde seg stiv i lengre perioder når jeg er sammen med dama. Den kan være hard under forspillet (litt av og på) men når jeg skal putte den inn kan den fort bli slapp i det jeg prøver å putte den inn.

Jeg er ganske sikker på at det ligger i psyken, for det kan være perioder der den holder seg god og stiv lenge også. Men når jeg først har "gått på en smell" blir de neste gangene i senga mislykkede fordi jeg gruer meg sånn i tilfelle den skal bli slapp igjen. Jeg kan gå og tenke på det i flere dager før jeg vet at jeg skal ha sex, og det blir frustrerende for meg.

Jeg har sett at flere har laget liknende tråder her, men jeg tar gjerne imot noen tips i denne tråden også. Hadde jeg klart å slappe av 100% ville det nok ikke vært noe problem, men når jeg først har kommet inn i denne "syklusen" er det vanskelig å få tankene på plass igjen.

Takker for all hjelp og støtte jeg kan få her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg regner med at du ikke har noen problemer med å holde den erigert når du onanerer (?). Uansett, det er noget begrenset hvor mye hjelp du kan få av andre over nett, men her er ihvertfall mine 0.02$.

Løsningen ligger, som du allerede har vært inne på, i å slappe helt av. Og for å få det til når det hele har gått inn i en ond sirkel, så må du/dere forsøke å bli komfortable i senga uavhengig om du klarer å holde den erigert eller ei. I praksis vil det si at dere til vanlig ganske enkelt kjører på med oralsex. Og når du er stiv og har lyst til å prøve, så gjør du ganske enkelt det; men da uten at det blir sett på som en flause av både deg om dama de gangene du ikke skulle få det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vidar_28

Jeg regner med at du ikke har noen problemer med å holde den erigert når du onanerer (?). Uansett, det er noget begrenset hvor mye hjelp du kan få av andre over nett, men her er ihvertfall mine 0.02$.

Løsningen ligger, som du allerede har vært inne på, i å slappe helt av. Og for å få det til når det hele har gått inn i en ond sirkel, så må du/dere forsøke å bli komfortable i senga uavhengig om du klarer å holde den erigert eller ei. I praksis vil det si at dere til vanlig ganske enkelt kjører på med oralsex. Og når du er stiv og har lyst til å prøve, så gjør du ganske enkelt det; men da uten at det blir sett på som en flause av både deg om dama de gangene du ikke skulle få det til.

Takk for svar!

Ikke noe problem når jeg onanerer nei (som regel, med mindre jeg tenker på at "hvorfor er den stiv nå og ikke under sex?" etc).

Skal jobbe bedre med å slappe av, jeg merker egentlig selv at det er det jeg trenger. Men blir stressa når jeg ser at dama blir stressa når jeg blir slapp. Da tenker hun at jeg ikke tenner på henne, men det stemmer jo ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Male84

Herregud, snakk med henne om det.

Ta det bare rolig og ta det som det kommer. Du trenger nok litt forspill du også, der hun holder på så kan hun selv føre den inn når hun kjenner den er stiv nok etter oralsex f.eks. Og går det ikke bra, så ikke stopp, fortsett med forspill og slapp av med det. Men det viktigste av alt er å bare ha en dialog med henne der hun forstår at det ikke er hun det går på, men psyken din.

Er en vond sirkel å havne i, men det blir bare verre om du må "grue" deg for sex, for da blir det garantert slik neste gang også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketil

Har selv slitt med å havne på det tankemønsteret, kjipe greier men det ligger bare i hode. At menn er klare for sex HELE tiden er en myte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt problemer med at penis ikke klarer å holde seg stiv i lengre perioder når jeg er sammen med dama.

Hun klarer ikke holde deg stiv mener du? Du må snakke med henne da. Har vært borti menn med samme "problemet" og litt kommunikasjon løser saken. Du må stole på henne.

Hvis du vil fake for hennes del så kan du lære deg å bruke fantasien og hånd.

Jeg bruker selv å hjelpe gutten med å kåte han opp maksimalt.

Endret av Norna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker selv å hjelpe gutten med å kåte han opp maksimalt.

Jepp... ved å dra fram pisken og fortelle ham med en hånende latter hvor liten og ubrukelig han er... ;)

For ALLE gutter digger jo slik... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommunikasjon er tingen. Det viktige er at du ikke fremstiller det slik at det er hennes feil, men få heller en positiv samtale ut av det.. Fortell henne hvor godt du liker henne, og at dette ganske så sikkert er prestasjonsangst. Bruk litt tid på å leke og ufarliggjøre akten. Sex skal være moro og ikke bitende alvor, slik mange føler det må være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp... ved å dra fram pisken og fortelle ham med en hånende latter hvor liten og ubrukelig han er... ;)

Det er ikke nødvendigvis meg imot nei. :nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke nødvendigvis meg imot nei. :nisseblunk:

Nei, så lenge HAN er med på det, så er det helt greit. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er definitivt ikke alene med dette problemet. Fyren jeg var med min forste gang mistet ereksjonen etter kanskje 2 minutter. Noe som fikk meg til aa fole meg super uaktraktiv. Folte meg dum og feit og fael. Noe som saa klart ikke er sant, men jeg var usikker. Vi var definitivt ikke "ready" for hele greien. Og det endte med aa bli en litt flau opplevelse for begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Kan anbefale at hun sitter og gnir seg på ansiktet ditt helt til du blir hard...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...