AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #1 Skrevet 10. mai 2011 Har det noe for seg å ringe skattekontoret (?) å purre opp behandlingen på prøveattester? Synes det har tatt vel lang tid nå (de har hatt de i snart 4 uker), og bryllupet er nærme!
Gjest Spinell Skrevet 10. mai 2011 #2 Skrevet 10. mai 2011 Skatteetaten sier på sine hjemmesider at en må påregne minst 2-3 ukers behandlingstid. Hvis det haster må du nesten ta kontakt og spørre hvordan saken ligger an og når du kan forvente attesten.
Niennas Skrevet 10. mai 2011 #3 Skrevet 10. mai 2011 Jeg bor i Vestfold (tror hvor du bor i Norge har noe å si), og vi sendte papirene for 7 uker siden. Heldigvis har vi 1 1/2 måned igjen.
Brud i mai Skrevet 10. mai 2011 #4 Skrevet 10. mai 2011 Jeg bor også i Vestfold og fikk de i retur etter 1,5 uke så det er nok heller sesongbetont det som alt annet.
Pebbles Skrevet 10. mai 2011 #5 Skrevet 10. mai 2011 Vi sendte inn papriene for to uker siden, fikk prøvingsattesten i dag. Bor på Vestlandet (utenfor Bergen) Hadde egentlig ikke reknet med at det gikk så raskt, men nå kan vi levere det videre til kirkekontoret. Vær obs på at om dere har skrevet opp adressen til vigsler og krysset av for det sender skattekontoret det direkte dit.
Niennas Skrevet 10. mai 2011 #6 Skrevet 10. mai 2011 Jeg bor også i Vestfold og fikk de i retur etter 1,5 uke så det er nok heller sesongbetont det som alt annet. Hvorfor kom de i retur?
Brud i mai Skrevet 11. mai 2011 #7 Skrevet 11. mai 2011 De kommer jo i retur stemplet og underskrevet av skattekontoret. Gjorde iallefall det i mitt tilfelle :gjeiper:
lilleGrethe Skrevet 11. mai 2011 #8 Skrevet 11. mai 2011 Det kan nok også ha noe å si når man gifter seg - hvis man har god tid er det ikke sikkert at dere får prioritet. Men det er alltids lov å ringe å høre hva som er status i saken - få et navn på saksbehandler ihvertfall, og om saken er mottatt og evt til behandling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå