Gå til innhold

Brystløft, erfaringer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en kvinne 40+ som vurderer brystløft.

Alder og barnefødsler har gjort sitt til at ting ikke ser ut slik jeg egentlig vil at det skal se ut, så jeg lurer på om noen her har erfaringer?

Blir resultatet bra? Jeg er ikke ute etter forstørrelse, men bare generell oppstramming.

Jeg er slank og i god form, om det betyr noe.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke du vil definere meg som voksen, er 21.

Men jeg svarer fordi om ;)

Om du går på google å søker opp brystløft vil det komme masse opp.

Noe av det jeg husker å ha lest:

Det betyr noe at du er slank og i form. Om du hadde vært overvektig ville du ha blitt bedt om å slanke deg så mange kilo før du kunne opereres.

Du kommer til å få arr, men om de behandles nøye i etter tid vil de gro penere.

Men som jeg har sett og hørt er det de færreste som angrer på brystløft, selv om de har noen synlige arr. :)

Og for et varende resultat bør en være ferdig med å få unger, naturlig nok.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er en kvinne 40+ som vurderer brystløft.

Alder og barnefødsler har gjort sitt til at ting ikke ser ut slik jeg egentlig vil at det skal se ut, så jeg lurer på om noen her har erfaringer?

Blir resultatet bra? Jeg er ikke ute etter forstørrelse, men bare generell oppstramming.

Jeg er slank og i god form, om det betyr noe.

Jeg er 39 og tok et løft i fjor sommer. Ingen innlegg, kun løft. Hadde heng på 27cm målt fra kravebenet til brystknoppen. Mye skrukkehud, str 75E men da lå de som våte kattunger i bunnen av skåla.

Et rent løft har gitt meg svært pene runde bryst med brystknopp som sitter harmonisk der den skal. Størrelsen er akkurat som før. Ingen komplikasjoner. Arrene er rundt brystknoppen og ned. Ikke under. De er nå nesten helt hvite og synes knapt. Fortsatt følelse i begge bryst, men den følelsen jeg hadde før knyttet til sex er dempet. Det fungerer alikevel bra fordi det å like seg selv psykisk er så viktig. Å føle seg sexy.

Anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...