Gå til innhold

Hvilket sosialt vesen er du?

Fremhevede innlegg

Gjest Eugene Onegin
Skrevet (endret)

Hvilket sosialt vesen er du en test

http://quiz.start.no/113432

Mitt resultat

Det mytologiske vesenet

Du er nærmest som et mytologisk vesen å regne ettersom du sjelden syntes, etter ditt eget valg vel å merke. Du er like sky som en hjort i jaktsesongen. Folk vil gjerne se mer til deg, du må bare gi de en sjanse! Ta deg en Frisk Lime Mint og møt verden i ny og ne med en fresh ånde og ditt beste smil, mange vil garantert sette pris på det!

Endret av Eugene Onegin
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den sosiale kameleonen

Som en sosial kameleon er du ekspert på å analysere og tilpasse deg enhver situasjon. Du er så god menneskekjenner at det nærmest er som en superkraft å regne. Du har skikkelig draget på det motsatte kjønn. Ta deg en Frisk Black mens du sjarmerer deg gjennom verden. Denne minten er nemlig en kameleon akkurat som deg: Den heter black, men er faktisk hvit og inneholder eukalyptus (som egentlig er grønn) og salmiak (som egentlig er er lilla).

Skrevet

Den spinnville klovnen

Bazinga! Du er full av ablegøyer, og lar aldri en sjanse for litt moro gå fra deg. Du gjør alt for en latter, om du så må stå på et ben på bordet og gale som en hane. Dine ?practical jokes? er viden kjent, og det er alltid mye latter rundt deg. Ta deg en Frisk Orange Mint mellom skøyerstrekene, den gir deg en fruktig pust som passer perfekt til den boblende personligheten din!

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg ble også den sosiale kameleonen.

Skrevet

Jeg også.

Skrevet

Kameleon gitt. Stemmer dårlig. :P

Gjest Raindrops
Skrevet

Sosial kameleon her også.

AnonymBruker
Skrevet

Det mytologiske vesenet.

Ikke helt imponert over svaralternativene da.

AnonymBruker
Skrevet

Hvilket sosialt vesen er du en test

http://quiz.start.no/113432

Mitt resultat

Det mytologiske vesenet

Du er nærmest som et mytologisk vesen å regne ettersom du sjelden syntes, etter ditt eget valg vel å merke. Du er like sky som en hjort i jaktsesongen. Folk vil gjerne se mer til deg, du må bare gi de en sjanse! Ta deg en Frisk Lime Mint og møt verden i ny og ne med en fresh ånde og ditt beste smil, mange vil garantert sette pris på det!

mitt resultat også

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Det mytologiske vesenet her og :gjeiper:

Skrevet

Jeg ble den sosiale kameleonen.

Skrevet

Den spinnville klovnen

Skrevet

Det mytologiske vesenet

Skrevet

Det mytologiske vesenet

Skrevet

Jeg ble :

Festløven

Livet ditt dreier seg om fest og moro, og du lar aldri en sjanse til å rocke låret gå fra seg. Du har moves som John Travolta ville misunnet deg, og du får det til å se lekende lett ut. Blid og glad som du er blir du ofte et naturlig midtpunkt og har alltid en treffende replikk på lager. Få en sprelsk smak i munnen med en Frisk Cherry Mint, den passer perfekt til din lekne personlighet. Rock on!

stemmer ikke når det gjelder fest osv, det ble det slutt på for en stund sia så :P

Skrevet

Sosial kameleon.

Testen sugde intenst, og halvparten av spørsmålene hadde ikke noe alternativ som matchet min atferd.

Skrevet

Den spinnville klovnen

Bazinga! Du er full av ablegøyer, og lar aldri en sjanse for litt moro gå fra deg. Du gjør alt for en latter, om du så må stå på et ben på bordet og gale som en hane. Dine ?practical jokes? er viden kjent, og det er alltid mye latter rundt deg. Ta deg en Frisk Orange Mint mellom skøyerstrekene, den gir deg en fruktig pust som passer perfekt til den boblende personligheten din!

De færreste testene på start.no er noe å skryte av

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Testen sugde intenst, og halvparten av spørsmålene hadde ikke noe alternativ som matchet min atferd.

Vel jeg lagde ikke testen så det er ikke så mye jeg kan gjøre med alternativene

uansett så stemte veldig få også på min atferd

Skrevet

Haha, jeg ble kaklehøne :fnise:

"Phew! Du kakler i vei på innpust og utpust så folk blir svette i øra! Du har så mye å fortelle, men akk så lite tid. Du elsker sladder, og er alltid oppdatert på det som skjer i nabolaget. Takket være deg vet alle at Fru Franzen i 7B har seg med gartneren. Frisk Spearmint kan hjelpe deg å holde både innpusten og utpusten din frisk mens du utbroderer i detalj om nabolagets siste skandaler."

Jeg er glad i å prate altså, men gudameien, det får da være grenser for hvor ille jeg liksom skal være, da..?? :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...