Gå til innhold

Nå har russen godt for langt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde egentlig tenkt å bade i svømmebasenget ved der jeg bor i dag, men det gikk visst ikke så bra.

Da jeg stod i garderoben og skulle skifte så kom det rundt 5 russ, gutter, inn i damegarderoben og oppførste seg som noen svin. De komenterte at ei dame hadde kjønnshår, sa til et barn (antar jeg) at hun hadde hengepupper. Tror også jeg så en hadde en mobiltelefon, men er ikke helt sikker og ble redd for hva han skulle bruke den til. Jeg bare gikk før jeg fikk kledd av meg og glad er jeg for det.

Jeg skjønner ikke at noen kan være så frekke. Hva mener dere egentlig, var ikke dette langt over streken?

Mener selvsagt ikke å dra alle under samme kam, men enkelte burde nesten fått seg en lærepenge. Synes dette var ordentlig ekkelt selv om det sikkert var andre som fikk det verre en meg da de var tross alt naken og ble komentert.

Videoannonse
Annonse
Gjest Maneater?
Skrevet (endret)

.

Endret av Maneater?
Skrevet

Er det mulig? For noen drittunger :nei:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sa du i fra til de som jobbet i bassenget da? Dette hørtes veldig spesielt ut.

Nei. Huff, jeg skulle kanskje gjort det når jeg tenker meg om. Får håpe noen andre gjorde det.

Jeg bare sprang ut der i fra og dro hjem da.

AnonymBruker
Skrevet

Hørest helt utrolig ut! :kjefte: Går det virkelig ann???

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde egentlig tenkt å bade i svømmebasenget ved der jeg bor i dag, men det gikk visst ikke så bra.

Da jeg stod i garderoben og skulle skifte så kom det rundt 5 russ, gutter, inn i damegarderoben og oppførste seg som noen svin. De komenterte at ei dame hadde kjønnshår, sa til et barn (antar jeg) at hun hadde hengepupper. Tror også jeg så en hadde en mobiltelefon, men er ikke helt sikker og ble redd for hva han skulle bruke den til. Jeg bare gikk før jeg fikk kledd av meg og glad er jeg for det.

Jeg skjønner ikke at noen kan være så frekke. Hva mener dere egentlig, var ikke dette langt over streken?

Mener selvsagt ikke å dra alle under samme kam, men enkelte burde nesten fått seg en lærepenge. Synes dette var ordentlig ekkelt selv om det sikkert var andre som fikk det verre en meg da de var tross alt naken og ble komentert.

Det heter å skjære alle over en kam, men de har selvfølgelig gått for langt. Jeg vet ikke hva du kan gjøre med det, dessverre, men det er forferdelig ekkelt at de føler at de kan ta seg til rette på den måten.

• Liker 3
Gjest Maneater?
Skrevet (endret)

.

Endret av Maneater?
Gjest Linda sofie
Skrevet

Høres helt sykt ut. :hakeslepp:

Skrevet

Naturligvis har TS noe å klage på når andre ødelegger hele badeopplevelsen hennes. At russetiden er en slags billett til å oppføre seg så dårlig som man kan i 17 (og gjerne flere) dager er bare trist. Hadde selv en herlig russetid med utdeling av boller, pengeinnsamling til div. aksjoner og annet - stort sett harmløse ting. Og godt var det!

• Liker 7
Gjest Maneater?
Skrevet (endret)

.

Endret av Maneater?
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke for sent å si i fra om det i ettertid, og det hadde jeg satt pris på om du gjorde, på vegne av alle oss som vil ha garderoben for oss selv.

• Liker 4
Skrevet

Herregud, det var drøyt! Det er i alle fall IKKE en offisiell russeknute, da den aldri hadde blitt godkjent av politiet...

Skrevet

Det er disse stuntene som gjør jeg foralltid hater russ, selv da jeg var russ selv. Jeg holdt meg på et lavt nivå, men bar russebuksa litt i misnøye. Tydeligvis så tror enkelte russ at russetiden er en unnskyldning for å oppføre seg som hensynsløse, idiotiske mennesker med mest mulig bevis for fæle handlinger i lua.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

mm.. sikker på de ikke har GÅTT for langt?!

• Liker 2
Skrevet

Venta på at noen skulle kommentere skrivefeilen i overskriften. :roll: Du skjønner jo hva hun mener.

• Liker 1
Gjest SelvesteTerese
Skrevet

For noen idioter!!

Gjest birry93
Skrevet

De skulle hatt en omgang med god, gammeldags juling! :kjefte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...