FrøkenJosefine Skrevet 9. mai 2011 #1 Del Skrevet 9. mai 2011 Mine nydelige foreldre har vært gift i 25 år og jeg og min bror prøver legge hodene våre i bløt for å finne en gave til de.. Vi har ikke allverdens budsjett så burde være mere koselig enn dyrt! hehe Noen som har noen knallgode forslag? Masse klemmer til alle vakre damer (og menn) fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lammelåret Skrevet 9. mai 2011 #2 Del Skrevet 9. mai 2011 Dere kan lage en bok med historier og bilder fra livet deres sammen. Det blir personlig og sikkert en suksess! Ikke koster det noe særlig annet enn innsats og du og broren din får mye tid sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 9. mai 2011 #3 Del Skrevet 9. mai 2011 Hvor mye er "ikke allverdens", da? Jeg har gitt konsert- eller teaterbilletter til mine foreldre i liknende anledninger, og det har i alle fall de satt pris på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 9. mai 2011 ca tusen kroner tror jeg er en ganske god limit.. Vi pleier ofte dra på konserter sammen og har fått dette ofte i gave de siste årene og tenkte de kanskje skulle få noe litt annerledes denne gangen..:D Drev og tenkte på å kjøpe ringer som vi graverte med noen ord fra oss.. Men vet ikke om det blir litt teit? og om det er mulig å få ringer til den prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 9. mai 2011 #5 Del Skrevet 9. mai 2011 Litt annerledes, men hva med å søke opp bøker, plater, filmer etc som var populære det året de giftet seg (1986) og lage en gavepakke av 1986-ting til dem? (Platoon var vel den filmen som fikk Oscar for beste film det året. Ikke akkurat noen kosefilm, men her er Oscarnominasjonene.) Her er VG-lista for en tilfeldig uke i 1986 til inspirasjon. Her er et utvalg bøker fra samme år. Tør jeg anbefale Ambjørnsen eller Guillou? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 9. mai 2011 #6 Del Skrevet 9. mai 2011 Slenger meg på her jeg også, mine foreldre har vært gift 30 år i år. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulilelu Skrevet 9. mai 2011 #7 Del Skrevet 9. mai 2011 På internett kan man lage fotoalbum som blir trykket opp akkuratt som en bok. Da kan forsiden være bryllupsbilde av dem. Inni kan det være f.eks. 1 side pr. år de har vært gift med bilder av høydepunkter fra det året. Jeg kommer til å gjøre noe slikt for mine foreldre, for jeg syns at når man feirer 25 år som gift så er det fint å se tilbake på minnene fra de 25 årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pebbles Skrevet 9. mai 2011 #8 Del Skrevet 9. mai 2011 Da foreldrene mine hadde sølvbryllupsdag fikk de familiefotografering fra søskene mine og meg (1 time i studio til fotograf). Hele gjengen dro til fotografen og det ble tatt bilder av hele familien, barna alene og mamma & pappa alene. Hvilke bilder de ville forstørre var opp til dem. Nå henger det et bilde av oss barna og et av hele familien i stuen hjemme hos mamma og pappa I år har de 30års bryllupsdag, og nå vet jeg ikke hva de skal få.. kanskje det kommer noen gode tips her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tropic Skrevet 9. mai 2011 #9 Del Skrevet 9. mai 2011 Henger meg på her og håper på gode tips! Det med album var så bra, men vet ikke hvor jeg skal få tak i bildene, har lite bilder av de to sammen, dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lammelåret Skrevet 9. mai 2011 #10 Del Skrevet 9. mai 2011 Henger meg på her og håper på gode tips! Det med album var så bra, men vet ikke hvor jeg skal få tak i bildene, har lite bilder av de to sammen, dessverre... Har du av hver av dem kan du sette bildene sammen slik at det blir til ett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulilelu Skrevet 9. mai 2011 #11 Del Skrevet 9. mai 2011 Henger meg på her og håper på gode tips! Det med album var så bra, men vet ikke hvor jeg skal få tak i bildene, har lite bilder av de to sammen, dessverre... Du kan spørre resten av familen om de har noen. Jeg vil tro at noen i familien har. Men det viktiske er jo bilder sammen med barna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #12 Del Skrevet 9. mai 2011 er liksom så mye vi har gjort allerede.. Og får å være helt ærlig så tror jeg ikke det blir så aktuellt med familiefotografering siden broren min er inne i en "fase" med verdens værste hitlerjugend-sveis (han er ikke rasist eller noe, bare stygg på håret) Og mamma vil nok ikke ha det på veggen..hahaha ingen som synes det med ringene var bra? Mamma har litt lyst til å fornye løftene sine, men pappa sier nei, fordi han mener de ikke har noen grunn til det siden de alltid har vært lykkelige..hehe Så da tenkte jeg det var koselig med tileggsringer fra barna med noe fint innskrevet feks? Kanskje jeg kan ta et gammelt bilde og få noen til å lage et maleri? har mange kunstnervenner..hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå