Odine Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 Hei! Finner ikke søkemotoren her inne og lurer fælt på dette iom eg snart skal i bryllup. Dersom noen vet om gamle innlegg på akuratt dette, så si i frå Skal ha på meg en lys lilla kjole, og trenger noe å ha over skuldrene. Den er stroppeløs med mye detaljer på. Ensfarget. Har kikket på noen boleroer på ellos osv, men er lite keen på å bruke hverdagslige som er mest fint til dongeri. Men alikevell på den være enkel, siden kjolen ikke er så veldig enkel. Sjal? Hvilken farge? Blazer? Hvilken farge? Sko? Skal ha diamanter i øredobbene.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #2 Skrevet 9. mai 2011 Egentlig mange farger som passer til lilla, jeg hadde nok gått for en lys farge på sko og blazer, evt sjal. For eksempel lys grønn, lys beige eller lys grå/sølv. Ville ikke hatt bolero. Litt avhengig av været, hadde jeg valgt enten trenchcoat eller blazer, og hatt et sjerf/sjal. Sistnevnte kunne godt hentet opp litt av fargen på kjolen, eller vært i en litt mørkere farge enn resten av tilbehøret.
Sissan9 Skrevet 9. mai 2011 #3 Skrevet 9. mai 2011 Jeg bruker denne til min kjole: http://www.pickles.no/annas-bryllupsbolero/2009/8/17/annas-bryllupsbolero.html Har den i både sort og hvitt, den er superenkel å lage - gjort på en kveld om du har svingt strikkepinnene før, og utrolig lekker. Strikk inn litt sølvtråd om du skal ha sølvsko f.eks. så blir det en fin men diskret helhet. Absolutt ikke blazer til bryllupskjole - men et sjal kan også gå an. Krem kanskje?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå