Gå til innhold

Slanking


Sariaha

Anbefalte innlegg

Hei.

Ser at det er mange her som har lyst til å gå ned i vekt men det er ikke alltid det letteste å sette opp en dagsplan selv hvis man ikke har så peiling på kosthold. Derfor tenkte jeg å tipse dere om å gå inn på melk.no. Her er en link:

http://www.melk.no/kosthold-ernaering/sunn-hverdag/ernaering/dagsmenyer/

Jeg har begynt på Dagsmeny kvinner 1500 kalorier idag og skal prøve meg en uke i første omgang. Jeg er så heldig at jeg har en hund så jeg kommer meg ut flere ganger om dagen men det jeg må bli bedre på er å være mer aktiv ute. Gå fortere og litt intervalltrening. Så derfor skal jeg også klare det denne uka. Er det noen som vil være med på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var da ganske gammeldags. Juice? Melk? Lettprodukter? Brød?? Dette matcher ikke helt hva det meste av nyere forskning mener er sunt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var da ganske gammeldags. Juice? Melk? Lettprodukter? Brød?? Dette matcher ikke helt hva det meste av nyere forskning mener er sunt...

Hm du kan så si men det kommer hele tiden noe nyere forskning ditt og datt.. Jeg kommer ikke til å spise brød men kun knekkebrød og det er jo bare snakk om brød/knekkebrød til kanskje 2 av dagens måltider og heller ikke så mye. Hvis du ser på hva folk vanligvis spiser så er det mye brød og poenget med å slanke seg er å holde seg nede i vekt over tid og da hjelper det ikke stort å spise ting man ikke er vant til for da sprekker man veldig lett når man har gått ned det man vil. Jeg drikker ikke melk men bare vann, sitronvann og skeier ut med litt saft innimellom. Lettprodukter som i pålegg er jo bra såklart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm du kan så si men det kommer hele tiden noe nyere forskning ditt og datt..

Ja, og...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt seriøst du trenger vel ikke kverulere og styre så veldig. Har skjønt at du er imot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...