Gå til innhold

Jeg sover alt for mye!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I det siste har jeg forsovet meg til alt (er sykemeldt). Jeg blir trøtt ca 19-20 tiden på kvelden, og våkner mellom 12.00 og 13.00 på dagen. Mellom der kan jeg ha en middagshvil. I dag hadde jeg en avtale kl 11.30, men klarte ikke våkne til den!! Hadde fem alarmer på med økende ringing!

Det er så utrolig frustrerende. :sukk: Har ikke alltid vært slik, men de siste ukene. Hva er det som kan være galt? Er jeg gravid??

Jeg er bare så irritert på meg selv nå :kjefte: At det ikke går an å våkne til fem alarmer med økende ringing er ganske utrolig... :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pollenallergi?

Skrevet

Kyssesyke?

Skrevet

Ser du er sykemeldt, har du vært og prata med legen om akkurat dette?

God bedring!! :klem:

AnonymBruker
Skrevet

Ny tur til legen? Hvorfor er du sykmeldt, kan det ha noe med det å gjøre?

Skrevet

Kan være mange grunner til at man er trøtt og sliten :) Av og til trenger kanskje bare kroppen å ta seg igjen litt, det kan også være vitaminmangel av slaget,allergi av slaget, eller det kan også være en grad av ME, men da må man være i din tillstand over ganske lang tid såvidt jeg har forstått, i tillegg til at alt annet må utelukkes.

Snakk med legen din, er ikke moro å gå sånn vet jeg. :klemmer:

AnonymBruker
Skrevet

Sjekket stoffskifte?

• Liker 1
Skrevet

Gå til legen og be h*n sjekke forskjellige ting som kan gjøre deg ekstra trøtt og sliten. Flere ting var nevnt over her, men også jernmangel og mangel på b12 kan gjøre at du trenger mye søvn.

Jeg hadde b12 mangel, og jeg sovnet med engang jeg kom hjem fra jobb. Sov hele natten, og sov igjen da jeg kom hjem fra jobb. Klarte å holde meg våken de kanskje 8-9 timene (til jobb - jobb - hjem fra jobb) resten av døgnet sov jeg.

Etter sprøyter med b12 så fungerer jeg og trenger ikke mer søvn enn 8timer.

Skrevet

I det siste har jeg forsovet meg til alt (er sykemeldt). Jeg blir trøtt ca 19-20 tiden på kvelden, og våkner mellom 12.00 og 13.00 på dagen. Mellom der kan jeg ha en middagshvil. I dag hadde jeg en avtale kl 11.30, men klarte ikke våkne til den!! Hadde fem alarmer på med økende ringing!

Det er så utrolig frustrerende. :sukk: Har ikke alltid vært slik, men de siste ukene. Hva er det som kan være galt? Er jeg gravid??

Jeg er bare så irritert på meg selv nå :kjefte: At det ikke går an å våkne til fem alarmer med økende ringing er ganske utrolig... :tristbla:

Jeg hadde det på samme måte! Kunne sove fra 18.30 å frem til 07.00 neste morning når alarmen ringte,for jeg skulle på job.

Skjønte virkelig ikke hva det kunne være,før jeg plutselig 2 uker senare begynte å kaste opp om morningene også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...