Snurre Skrevet 6. november 2003 #1 Del Skrevet 6. november 2003 Noen som vet om en drit god konditor i Lillestrøm, Strømmen, Lørenskog og Skedsmo området. Konditoren må kunne lage litt annerledes bryllupskaker. Har tenkt på den vinterbryllupskaka som ble lagt ut som link her inne for en stund siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Doalot Skrevet 6. november 2003 #2 Del Skrevet 6. november 2003 Går Oslo greit?? I såfall anbefaler jeg Pascal Konditori sin!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brb Skrevet 7. november 2003 #3 Del Skrevet 7. november 2003 Hei Jeg har vært hos Kristines Franske Fristelser i Kirkeveien på Majorstua, der var de veldig greie, skjønte hva jeg mente med vinterkake, de skal pynte med snøkrystaller som de lager av sukker. www.kristines.no BRB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 7. november 2003 #4 Del Skrevet 7. november 2003 Hva med denne: http://www.favoritkonditori.no/ Nå sitter jeg på den eldgamle maskinen hjemme, og siden er for avansert til at jeg kommer inn, men jeg har vært inne før og synes å huske at jeg syntes det var mange flotte kaker. Og at det ligger på Strømmen! (Tror jeg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 7. november 2003 #5 Del Skrevet 7. november 2003 Synes på en måte det blir litt "feil" å bruke ordene drit og konditor i en og samme setning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 7. november 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 7. november 2003 Hei Jeg har vært hos Kristines Franske Fristelser i Kirkeveien på Majorstua, der var de veldig greie, skjønte hva jeg mente med vinterkake, de skal pynte med snøkrystaller som de lager av sukker. www.kristines.no BRB Hørtes supert ut, leverer de ? Hvor mye koster en slik kake ca... ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brb Skrevet 7. november 2003 #7 Del Skrevet 7. november 2003 Hei Jeg kom på igår at jeg ikke snakket med de om hvordan kaken blir levert eller om vi må hente den, må ringe å sjekke idag. Er heller ikke helt sikker på prisen, men jeg lurer på om det lå rundt 14-1500 kr til 40.pers. BRB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå