AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 Setter det i på kvelden og på morgenen når jeg reiser meg, så kjennes det ut som det renner ut noe, dvs det gjør faktisk det, får en stor våt flekk i trusa. Pleier vanligvis ikke gjøre det, så regner med at det er resten av lactalen som kommer ut. Er det normalt? Det begynner dessuten å svi ganske heftig når den er satt inn, det står det kan svi men at det går over; vil det si at det går over etter en stund hver gang jeg bruker den, eller at det går over etter at jeg har brukt den noen dager?
meca Skrevet 8. mai 2011 #2 Skrevet 8. mai 2011 Setter det i på kvelden og på morgenen når jeg reiser meg, så kjennes det ut som det renner ut noe, dvs det gjør faktisk det, får en stor våt flekk i trusa. Pleier vanligvis ikke gjøre det, så regner med at det er resten av lactalen som kommer ut. Er det normalt? Det begynner dessuten å svi ganske heftig når den er satt inn, det står det kan svi men at det går over; vil det si at det går over etter en stund hver gang jeg bruker den, eller at det går over etter at jeg har brukt den noen dager? Her er vel svaret enkelt: "Ting som kommer inn, må også komme ut"... Dessverre er det ikke slik at kvinners underliv fungerer som en eneste stor svamp. Stikker du inn en canesten-pille, vil det renne ut tabelttgrøt dagen etter. Får en mann utløsning inni deg, vil sæden renne ut etterpå. Det samme er det med Lactal. Det er derfor du skal ta den om kvelden, for da får melkesyrebakteriene ligge der inne og "gjøre jobben sin" gjennom natten, uten å renne ut. Min erfaring med Lactal er at den noen ganger svir mer enn andre ganger. Jeg vet ikke om det har noe med hvor i syklusen jeg er, om det har noe med pH-verdien i skjeden på det tidspunktet, eller lignende. Jeg har uansett ikke plagdes nevneverdig av det, og har helt fint fått sove. Ikke minst har jeg alltid vært fornøyd dagen etter. Canesten fungerer perfekt for å hindre startende soppinfeksjoner her i gården
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå