AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 Går det an? Nærmere bestemt så skal jeg fra ca Sinsen til ca Risløkka. Det går fint an å ta en behagelig omvei nord for Bjerke, men det blir litt lengre enn nødvendig. Men Økern ser jo ut som et helvete å sykle over nå for tiden, ikke kjører jeg bil heller så jeg vet rett og slett ikke hvordan hele mølja fungerer. Noen som kan hjelpe?
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #2 Skrevet 9. mai 2011 Hehe - det er KAOS!! Om du sykler Lørenveien bort til coop obs. I enden av parkeringsplassen der går gangveien over ringen og du kommer på økern senter.. Der sykler du over parkeringsplassen og SKAL komme videre innpå gangveien og forbi statoil der.. Men jeg lover ingenting! Sist jeg kjørte der var flere av veiene sperret men vil tro du på et og annet vis kommer deg bortover der på sykkel.. HEHE - LYKKE TIL
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #3 Skrevet 9. mai 2011 Jeg ville også tatt gangbroen over ringveien fra ytterkanten av parkeringsplassen på Coop OBS! Stormarked til Økernsenteret. Deretter bør det gå greit å følge gangveien lang Østre Aker vei til Risløkka.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #4 Skrevet 9. mai 2011 Jeg ser litt på google maps nå, og det ser ut til å kunne gå dersom jeg har rett i at den ene rundkjøringen mellom økernsenteret og østre aker vei er mer ferdig enn den ser ut som på bildene. Derfra tror jeg kanskje at jeg enklere kan komme meg til risløkkveien og videre inn i kabelgaten. Siden jeg skal på den siden av østre aker vei likevel. Huff, dette her er skikkelig skummelt. Tusen takk for at dere svarte begge to. (Tror jeg skal ta en sykkeltur en dag og sondere terrenget...)
Gjest uAnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #5 Skrevet 9. mai 2011 Åh vink til risløkka for meg! Savner gamleleiligheten:)
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #6 Skrevet 10. mai 2011 Ja, hvis jeg noensinne kommer meg dit så skal jeg selvsagt hilse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå