Gjest Butikkdamen Skrevet 9. november 2003 #21 Skrevet 9. november 2003 Hadde glemt å logge meg inn. Var jeg som lurte på om Reima kunne vaskes i vaskemaskinen. Godt å høre at det ikke gjør noe at man vasker den vaskemaskinen. :D Jeg jobber i butikk som fører Reima, og dette har jeg fått beskjed om av leverandøren: Reimadressen kan vaskes i maskin på max 40 grader, men: IKKE BRUK SKYLLEMIDDEL! Skyllemiddel gjør dressen mindre vanntett over tid. Også skal den ikke i tørkeskap, men det er jo nevnt flere ganger tidligere.
Gjest Tex Skrevet 9. november 2003 #22 Skrevet 9. november 2003 Vi putter Reimadresser i tørkeskap hver eneste dag hele vinteren igjennom. Ikke noe problem.
Silfen Skrevet 9. november 2003 #23 Skrevet 9. november 2003 Det gjør de ikke i "min" bhg, hvertfall ikke etter jeg sa fra. De skal ikke trømles eller varmlufttørkes på noen måte, det forringer kvaliteten. Og jeg har ikke betalt såpass mye for at de i bhg skal gjøre som de vil. Heldigvis kommuniserer vi bra og de er flinke til å respektere ønsker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå