AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 Noen her som har opplevd allergisk reaksjon på huggormbitt? Hvordan plager fikk dere, og hvor lang tid tok det før plagene gikk over? .... ble dere behandlet med motgift? Jeg lurer , da jeg selv ble bitt av huggorm- og enda ikke er over plagene. Fikk ikke motgift, men var innlagt på sykehus for observasjon.
Gjest Reproductivist Skrevet 8. mai 2011 #2 Skrevet 8. mai 2011 Noen her som har opplevd allergisk reaksjon på huggormbitt? Hvordan plager fikk dere, og hvor lang tid tok det før plagene gikk over? .... ble dere behandlet med motgift? Jeg lurer , da jeg selv ble bitt av huggorm- og enda ikke er over plagene. Fikk ikke motgift, men var innlagt på sykehus for observasjon. Sikker på at ikke problemene kommer av sykehusoppholdet istedet? Mye smitte der.
FrøkenJosefine Skrevet 12. mai 2011 #4 Skrevet 12. mai 2011 Hvor lenge er det siden du ble bitt? Tror jeg hadde oppsøkt lege igjen hvis jeg var deg...
SmallTalk Skrevet 12. mai 2011 #5 Skrevet 12. mai 2011 Ta kontakt med lege du. De fleste som får allergisk reaksjon får samme type reaksjon som de får ved vepsestikk, bare i mye værre grad. Dersom man reagerer med sammensnørte luftveier ved vepsestikk, så vil det samme skje ved huggormbitt. Reagerer man ved at stikkstedet hovner opp unormalt mye, så vil et bittsted hovne opp enda mer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå