Gå til innhold

Jeg skal aldri se Titanic!


Arwen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Kliss klass, liker ikke Leonardo (hvertfall ikke i slike roller), filmen ble hypet unødvendig mye opp og mistet derfor lysten. Har rett og slett ikke lyst - er det god nok grunn?

Joda, svar godt nok!! :) Det var bare det at du også spurte om hvorfor og det er det ikke så mange her som har svart på!

Hilsen Lille meg

PS. Hvordan får jeg til at det står "Arwen skrev" istedenfor "Sitat" når jeg bruker Quote? Er visst ikke så teknisk av meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir litt nysgjerrig nå, jeg. Hvorfor vil dere ikke se de filmene dere nevner?

Jeg skal ikke se Alien på kino. Har jo sett filmen da, men har i grunnen bestemt meg for at den er skummel nok på tv. Så å se den i storsalen på Colosseum...? Eh, nei. :ler:

Tror ikke jeg vil se The Ring heller. Når man har mareritt om en film man ikke har sett - vel, det kan umulig være et godt tegn.

Ellers er jeg åpen for det meste når det gjelder film. Pleier ikke å dømme før jeg har sett filmen... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk sånn kløe av forfilmen til Kristin Lavrannsdatter, at over tre timer ville ødelagt meg tror jeg . Det gjelder selvfølgelig mange andre filmer også - ser f.eks aldri grøssere fordi jeg blir så redd, ser også svært sjelden slike uskyldig-dømt-la-oss-bruke-resten-av-filmen-på-å-bevise-det-filmer, for jeg ligger bare og vrir meg av irritasjon - jeg har mange filmhang-ups - gwyneth paltrow er også neinei, selv om jeg måtte se The Royal Tannenbaums, og det er jeg jo glad for. Alle har vi det vel litt sånn. Men for meg handler det bare om smak og lyst, ikke om prinsipper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett en Harry Potter-film og kommer ikke til å se flere. Har ikke sett Ringenes Herre, og kommer heller aldri til å se dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shivani

Rambo, Rocky, Terminator, filmer med Will Smith, Martin Lawrence, Chris Rock, Arnold, filmer med disse rappertypene, idiotiske grøssere (blir jo aldri redd jo), og collegefilmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil ikke se Elling fordi den ble sånn hypa opp, og ble vel irritert av at en bunke venner som egentlig aldri vil se annet enn amerikansk action og komedier så den også digget de den over alt på jord. Også syntes jeg ofte norsk musikk og film ofte blir litt mer hypa opp enn det fortjener.

Egentlig er jeg åpen for alle filmer og jeg kommer nok til å se Elling på video allikevel sånn at jeg kan forsvare at jeg ikke liker den fordi det er temmelig døvt å si at en ikke liker noe en ikke har prøvd.

ps.selv ser jeg andre norske filmer, amerikansk A4 action,komedier,drama, grøss og filmer fra andre land også. Ser stort sett det meste. Så det så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest the imp

er det virkelig noen som er heldige nok til ikke å ha sett kristin lavransdatter? vi fikk i lekse å se den i norsken vi i 8. eller 9. klasse da den kom og etter det har jeg sett den ørten ganger i diverse norsktimer. Den er et 3-timer langt mareritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi måtte også se den i norsken på ungdomsskolen...

jeg sovna av litt og våkna da noen satt i en stol og noen andre gjordet seksuelle ting med dem. syntes det var ganske så skummelt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg forstår ikke hvorfor folk nekter å se en film. det er mange ganger jeg har trodd en film skulle være dritdårlig og absolutt ikke min smak, men så er jeg blitt skikkelig positivt overrasket.

er ikke helt fan av sånne prinsipper, iallefall ikke på slike filleting. hva med å se filmen før dere dømmer? :blunke: (er bare overrasket over at folk nekter å se en film)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...