AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 Vi skal snart møte toastmasteren for å prate om oppgaver og den store dagen. Toastmasteren er fetteren til min kjære, og vi har ikke mye kontakt med han, men vi vet han vil gjøre en utmerket jobb! Jeg bare lurer på hva man skal "si"? Hva er viktig for toastmasteren å vite før den store dagen, og hva er egentlig hans oppgaver? Vi aner liksom ikke hvor vi skal begynne.. Burde vi ha en liste klar? "Middag kl xx, kake kl xx" osv? Er det noe mer enn akkurat rundt middagen toastmasteren har ansvar? Høres kanskje tåpelig ut dette, men vi har aldri vært i bryllup før, så er greit med noen tips..
lilleGrethe Skrevet 11. mai 2011 #3 Skrevet 11. mai 2011 Se mitt svar i denne tråden. En toastmasters jobb blir mye enklere hvis dere er godt forberedt. Litt avhengig av hvor mye dere har forberedt allerede, bør toastmaster vite alle praktiske detaljer. Ikke nødvendigvis på møte, men ihvertfall bør dere ha noen tanker om plan for dagen, hva dere forventer, og så evt ettersende tidsskjemaer mv.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #4 Skrevet 11. mai 2011 Jeg er helt bryllupsfjern og har inntil i fjor en gang trodd at en toastmaster var den som sto til ansvaret for toasten *flau* > 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå