Gå til innhold

Hvor langt er dette..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg går hjem fra forskningsparken(like ved blindern), ned til Alexander Kiellandsplass(ved Ringen kino) 4 ganger i uken.

Ruten er altå forskningsparken ned til Bislett, deretter over sthanshaugen mot kiellandsplass.

Noen som vet hvor langt det er?

Får ikke tid til så mye annet trening fortiden og skal noen kg ned i vekt.

Spiser sunt ved siden av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Google Maps sier at korteste vei er 2,9 km

Dog litt lenger dersom du skal helt ned om Bislett.

er det saa kort alsaa? Jeg gaar ullevaall, adamstuen, bislett, saa folgr jeg bussruten til 21 bussen hel opp til kiellandsplass..og mot ringen.

bruker vel ca 50 min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts her..

regnet litt..er ca 4 km som en av dere sa :)

kan jo prove aa lope de 4 km..at jeg kanskje loper og gaar om hverandre for aa faa stort utbytte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ts her..

regnet litt..er ca 4 km som en av dere sa :)

kan jo prove aa lope de 4 km..at jeg kanskje loper og gaar om hverandre for aa faa stort utbytte..

Du vil komme i bedre form om du løper litt, men for vektnedgangen er det ett fett om du løper eller går de 4 kilometerne. Kanskje du kan løpe og i stedet for å gå 4 km, løpe 8 km? Da får du forbrent dobbelt så mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg studerer på Blindern og bor på Kiellands plass og synes dette er døødslangt. :)

Men det er fordi jeg har den ruten hver dag og er så lei at jeg alltid tar trikk/buss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går hjem fra forskningsparken(like ved blindern), ned til Alexander Kiellandsplass(ved Ringen kino) 4 ganger i uken.

Ruten er altå forskningsparken ned til Bislett, deretter over sthanshaugen mot kiellandsplass.

Noen som vet hvor langt det er?

Får ikke tid til så mye annet trening fortiden og skal noen kg ned i vekt.

Spiser sunt ved siden av..

Bruk denne:

http://www.klikk.no/helse/dinkropp/trim/article391959.ece

Her kan du plotte inn ruten din og beregne tilbakelagt avstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg studerer på Blindern og bor på Kiellands plass og synes dette er døødslangt. :)

Men det er fordi jeg har den ruten hver dag og er så lei at jeg alltid tar trikk/buss.

ja..hehe..er verre oppover enn nedover..gaar alltid ned for da har jeg minst aa baere paa. har laant ett skap der oppe og tar paa meg joggeskoene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...