Gå til innhold

Ikea baderomsmøbler?


Sunshine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har dessverre ikke noe svar på spørsmålet ditt, men vi vurderer også å kjøpe innredning fra IKEA når vi skal pusse opp badet i sommer. Vi tenker likevel at vi ønsker å kjøpe benkeplate og servant fra et annet sted, da IKEA ikke har noe vi kunne ønske oss på den fronten. Forøvrig ser på vi Gomorron servantskap og høyskap.

Jeg er også interessert i andres erfaringer med disse! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skuffer fra Gomorron serien (hvit høyglans) og er fornøyd ned disse. Har benkeplate fra Ikea kjøkken og servant fra Svedberg (montert på benken). Hadde valgt det samme for vårt neste hus om vi kunne valgt fritt. Skuffer på badet er helt genialt i stede for skap man ikke finner noe i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo helt glemt at vi har IKEA baderomsmøbler på badet vi har nå også :fnise:

Disse har vært der i snart 5 år og er like fine, og bortsett fra at det er skap i stedet for skuffer er vi veldig fornøyde med dem. Disse møblene er på et bittelite bad der det blir veldig fuktig etter en dusj, så om det tåler et slikt miljø burde det ikke være noe problem på det nye badet vårt som er større og med bedre lufting. Og om de skulle bli stygge, kan jeg bytte de tre ganger før jeg kommer opp i prisen til baderomsleverandørene.

Da svarte jeg vel egentlig på mitt eget spørsmål da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har baderomsmøbler fra Ikea ,de var her da vi flyttet inn. De er fra 2005 eller enda litt eldre, tror jeg. De holder seg helt fint! Kommer nok til å kjøpe baderomsmøbler på Ikea når jeg skal pusse opp badet når jeg flytter til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en sånn skuffløsning fra Gomorron-serien i høyglans grå.

Veldig fornøyd. Vi skulle egentlig ha egen benkplate og vask, men droppet det og tok en av vaskene som hører til serien (som dekker hele møbelet slik at man slipper benkplate).

I tillegg har vi et nokså høyt, smalt speilskap over vasken. Veldig greit.

Eneste minuset er vasken, den er litt grunn slik at det raskt blir søl om man er som meg og slenger armer og hender rundt når man vasker ansiktet osv.

Har blandebatteri fra et annet sted og vi har selv montert lamper på hver side av speilskapet over vasken. Speilet går nemlig nesten til taket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...