Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 Vi har alt for mye te i forhold til hvor mye vi drikker. Disse har enn så lenge blitt oppbevart i de boksene de kom fra i butikkene. Nå har jeg sett noen bokser på nett hos kremmerhuset som det er meningen man kan ha te oppi. Men hvordan gjør dere det. Oppbevarer dere alle teposene løst oppi en felles boks? Eller fra de som de ligger oppi i butikken? Jeg tenker ikke på løs-te da..
Zzyzx Skrevet 8. mai 2011 #2 Skrevet 8. mai 2011 Hart en tett metallboks der jeg bare slenger oppi teposene. Tar de ut av butikkboksen når det er omtrent halvparten igjen. Skal virkelig ikke påstå at dette funker veldig bra, for av og til går jeg på oppdagelsesferd i den boksen og finner teposer jeg vet jeg kjøpte for syv år siden...
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 8. mai 2011 #3 Skrevet 8. mai 2011 Ok. Da kan det hende det bare er best å gjøre det slik som vi har det allerede.
Gjest Spinell Skrevet 8. mai 2011 #4 Skrevet 8. mai 2011 Jeg har samme opplegg som Zzyzx. Metallboksen brukes først og fremst fordi det ser litt penere ut enn en tepakke på bordet når vi har tedrikkende gjester. I tillegg til metallboksen har jeg en Tupperwareboks med assorterte teposer, rett-i-koppensupper og -kakao til turbruk. Det er så lettvint å bare slenge den rett i sekken.
solkrem Skrevet 8. mai 2011 #5 Skrevet 8. mai 2011 Jeg har en metallboks til teposene. Boksen er fin, og står som pynt på kjøkkenet Te i løsvekt beholder jeg i posene de kom i og slenger de i skapet eller i den samme metallboksen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå