AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #1 Skrevet 7. mai 2011 Jeg skal ut og reise, og tenkte å ha med meg noe godt drikke hjem igjen. Gjerne dessertvin eller fruktvin(kirsebærvin mmm), god champagne eller sprit(ikke altfor sterkt, da) som smaker minst mulig alkohol..Liker fruktige smaker.. Kokos er også supergodt:) Noen tips?
Fanteria Skrevet 7. mai 2011 #2 Skrevet 7. mai 2011 Spriten er vel det eneste jeg kan svare på. Smirnoff. Ren vodka som du kan bruke i de fleste drinker. Det er nå hvertfall det jeg handler. I tillegg Passoa og Baileys. Det er vel gjengangerne. Passoa er fruktlikør som er kjempegod! Er selv veldig glad i drinker med fruktsmak.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #3 Skrevet 7. mai 2011 Spriten er vel det eneste jeg kan svare på. Smirnoff. Ren vodka som du kan bruke i de fleste drinker. Det er nå hvertfall det jeg handler. I tillegg Passoa og Baileys. Det er vel gjengangerne. Passoa er fruktlikør som er kjempegod! Er selv veldig glad i drinker med fruktsmak. Takk for tips! Hva smaker Passoa?
Bellamy Skrevet 7. mai 2011 #4 Skrevet 7. mai 2011 Takk for tips! Hva smaker Passoa? himmelsk! Anbefales å blande det med appelsinjuice, da smaker det omtrent bare juice
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #5 Skrevet 7. mai 2011 Høres ut som om Malibu kan være noe for deg. Det er en rombasert likør med smak av kokos. Kjempegod å blande med enten cola eller sprite!
Gjest Applecore Skrevet 7. mai 2011 #6 Skrevet 7. mai 2011 Smakte nettopp ice wine for første gang; det var helt nydelig! Det er en type dessertvin som er nokså dyr, regner med at den er billigere i utlandet. Anbefales!
-Fisken- Skrevet 7. mai 2011 #7 Skrevet 7. mai 2011 Takk for tips! Hva smaker Passoa? Om jeg husker rett, smaker den multivitamindrikk. Veldig lite alkoholsmak.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå