Gå til innhold

Hvilken alkohol skal jeg handle?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ut og reise, og tenkte å ha med meg noe godt drikke hjem igjen. Gjerne dessertvin eller fruktvin(kirsebærvin mmm), god champagne eller sprit(ikke altfor sterkt, da) som smaker minst mulig alkohol..Liker fruktige smaker.. Kokos er også supergodt:) Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spriten er vel det eneste jeg kan svare på. Smirnoff. Ren vodka som du kan bruke i de fleste drinker. Det er nå hvertfall det jeg handler. I tillegg Passoa og Baileys. Det er vel gjengangerne. Passoa er fruktlikør som er kjempegod! Er selv veldig glad i drinker med fruktsmak.

AnonymBruker
Skrevet

Spriten er vel det eneste jeg kan svare på. Smirnoff. Ren vodka som du kan bruke i de fleste drinker. Det er nå hvertfall det jeg handler. I tillegg Passoa og Baileys. Det er vel gjengangerne. Passoa er fruktlikør som er kjempegod! Er selv veldig glad i drinker med fruktsmak.

Takk for tips! :) Hva smaker Passoa?

Skrevet

himmelsk!

Anbefales å blande det med appelsinjuice, da smaker det omtrent bare juice :)

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som om Malibu kan være noe for deg. Det er en rombasert likør med smak av kokos. Kjempegod å blande med enten cola eller sprite!

Gjest Applecore
Skrevet

Smakte nettopp ice wine for første gang; det var helt nydelig!

Det er en type dessertvin som er nokså dyr, regner med at den er billigere i utlandet.

Anbefales! :)

Skrevet

Om jeg husker rett, smaker den multivitamindrikk. Veldig lite alkoholsmak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...