Glad! Skrevet 7. mai 2011 #1 Skrevet 7. mai 2011 Hei Har fått i oppdrag å finne på noen morsomme oppgaver/leker/konkurranser som tar ca 15 min. Det vil foregå ute og det kan godt være uhøytidlig å inneholde drikke:) Det skal gjennomføres av små grupper( ca 5 - 10 stk). Det skal være for voksne, sliter med kreativiteten om dagen. Alle tips mottas med stor takk!
SøsterLiten Skrevet 10. mai 2011 #2 Skrevet 10. mai 2011 -gjett hvor mange erter som er i glasset -fyrstikk oppgaverlenke -eple i bøtte
Gjest NozMonster Skrevet 11. mai 2011 #4 Skrevet 11. mai 2011 heheeee, xaphan daaaa! hahaaaa, jeg tenkte jeg skulle hjelpe deg, så jeg søkte på " Leker for voksne" men det som dukket opp da var dette; http://no.gamcore.com/bondage hihihiiiiii....egner seg kanskje ikke? orientering med en twist? for eksempel at du binder en tråd i en ølflaske, og henger dem fra et tre, eller kanskje tilåmed åppi et tre ( så de må klarte på) Eller gjemme de andre steder da, om dere ikke er i en skog... Så kan du tegne skjørøverkart hvor skattene er, så er det omågjøre å finne flest? Finner`n er vinner`n ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå