Gå til innhold

Mensen etter p-pille slutt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk mensen da jeg var 11 år. Jeg blødde alltid mye, 7 dager i strekk. Da jeg ble 16 og fikk kjæreste så begynte jeg med p-piller, mensen ble da korta ned til 5 dager, men blødde mye fordet.

I november 2010 så sluttet jeg med pillene, jeg fikk tilbake mensen relatvitv kjapt hvor den første måned var på 54 dager og nå de siste 4 månede har den vært på 28-29 dager. Men "problemet" mitt er at jeg blør veldig veldig lite. Det ulmer som bare det i magen i dagene før forventet mens, men det kommer bare litt brunt utflod. hele uka så kommer det bare litt brunt utflod, slik har det vært nå siden bortfalsblødnigen. Jeg trenger ikke mer enn et truseinnlegg liksom..

Er dette helt normalt? jeg vil på en måte ha ordentlig mensen igjen, selv om det høres dumt ut. Men jeg føler meg liksom ikke helt vanlig..? Er det noen som har vært borti det samme og fått tilbake ordentlig mens?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bortfallsblødning? Har du hatt en spontanabort?

Jeg tror ikke jeg helt skjønner innlegget ditt, men i bunn og grunn har du lite mens, men som varer i nesten en mnd? :klo: Eller er det syklusen din som er på 28 dager?

AnonymBruker
Skrevet

Bortfallsblødning? Har du hatt en spontanabort?

Jeg tror ikke jeg helt skjønner innlegget ditt, men i bunn og grunn har du lite mens, men som varer i nesten en mnd? :klo: Eller er det syklusen din som er på 28 dager?

ordla meg kanskje litt feil.

Nei, etter at jeg sluttet på p-piller så fikk jeg bortfallsblødning, altså den siste p-pille mensen. Etter det så gikk det 54 dager til neste ordentlige mens. Etter det har syklusen stabilisert seg på 28 dager mellom hver mens. Men jeg får bare brunt utflod. Ikke noe spesielt med blod liksom. bare lurer på om det er normalt? :sjenert:

Skrevet

åja, da skjønner jeg. Synes ikke det høres så underlig ut egentlig :) Blør lite i få dager selv, men har alltid gjort det da. Men tror det kan endre seg litt etter p-piller og slikt.

Er du urolig kan det jo være en ide å ringe og høre på legekontoret?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...