S@va Skrevet 7. mai 2011 #1 Del Skrevet 7. mai 2011 Rett og slett en tråd for å klage seg over mensen. Jeg gikk en dag over tiden denne syklusen. Var sikker på at det hadde klaffet, men så dukket den førdømte tanta opp allikevel. I høst ventet jeg på å komme i gang med normale syklusen igjen siden jeg hadde gått lenge på p-sprøyte og håpet at systemet skulle komme i rute igjen. Men den "gleden" var kortvarig, gitt. Nå er jeg møkka lei av hele mensenstyret, Migrene og pupper som er så ømme at jeg blir kvalm av smerten. Det begynner vel kanskje å gi seg nå, men det føles som en ekstra straff når man ikke blir at man skal sitte med i steden for. Jeg tror jeg kunne holdt ut det meste av plager hvis det var snakk om en graviditet, men dette føles så meningsløst. Huff. Godt å få klage seg litt Så sett i gang, alle som føler for det. Gi tante Rød en verbal overhaling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #2 Del Skrevet 7. mai 2011 Jeg ble godt fulligår,og han jeg roter med endte opp med sex. Idag da jeg våknet var det blod i sengen, og jeg sjems over at jævelskapet kom. Det kunne holdt seg inne til idag hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
olma Skrevet 7. mai 2011 #3 Del Skrevet 7. mai 2011 stikker innom for å si at jeg liker denne tråden og at vi snakkes igjen om ca 2 uker! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mitt lille land Skrevet 7. mai 2011 #4 Del Skrevet 7. mai 2011 Flott tråd du har startet! Mensen kom her også, noe som jeg ikke ventet på:(Dagene går fort, men d er vanskelig allikevel. Jeg syns forresten at denne tanta er rar denne gang,har bare hatt blødninger i 2 dager, så var d stopp.. Merkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S@va Skrevet 7. mai 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 7. mai 2011 Flott tråd du har startet! Mensen kom her også, noe som jeg ikke ventet på:(Dagene går fort, men d er vanskelig allikevel. Jeg syns forresten at denne tanta er rar denne gang,har bare hatt blødninger i 2 dager, så var d stopp.. Merkelig Kan være testeblødning eller noe..? Har du testet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mitt lille land Skrevet 7. mai 2011 #6 Del Skrevet 7. mai 2011 Tror d er for mye til å være festeblødning.. Har hatt litt smerter også. Nei jeg har ikke testet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 7. mai 2011 #7 Del Skrevet 7. mai 2011 Jeg har hoppet over mensen 2 ganger nå, men den kommmer nok sterk tilbake til uka! Huff, jeg hater virkelig mensen! Jeg blir så matvrak, går opp i vekt og er så sliten og sur at det ikke burde vært mulig! Stakkars samboern min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S@va Skrevet 7. mai 2011 Forfatter #8 Del Skrevet 7. mai 2011 Og det er vondt og EKKELT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 7. mai 2011 #9 Del Skrevet 7. mai 2011 Ja! Så kan man ikke ha sex, og føler man stinker (jeg føler det ihvertfall sånn, selvom ingen noengang har sagt det), så er det stress å bytta tampong (særlig når jeg må drive og sloss med p-ringen oppi der) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mitt lille land Skrevet 7. mai 2011 #10 Del Skrevet 7. mai 2011 D er ikke lett for mannen heller.. Blir lett sur og følsom.. Og denne vekten da og oppblåst mage.. nei , d er ikke noe positivt med denne tante rød på besøk. Men nok klaging fra meg i dag. Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunivere Skrevet 7. mai 2011 #11 Del Skrevet 7. mai 2011 Jeg hater mensen. Jobber på sykehjem, og har helt hvit uniform. Mensen skulle ikke komme på to uker enda, og jeg har aldri uregelmessig mens! I det jeg bøyde meg ned for å ta ut av oppvaskmaskinen, sa min mannlige kollega: Ææh, du har litt blod i ræva.. FUCK YOU MENSEN. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #12 Del Skrevet 9. mai 2011 Hvordan går d med dere som har denne tanta på besøk? Er dere klar for en ny runde:)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinelin Skrevet 9. mai 2011 #13 Del Skrevet 9. mai 2011 Det verste med mensen er at det betyr at jeg ikke er gravid. Eller synes jeg ikke det er så ille. Har noen forj**lige menssmerter, men en fin miks av paracet og ibux gjør susen. Tar smertestillende ved første antydning, så går det fint. Med så mye sex ellers i syklusen synes jeg det går fint med ei lita pause, men skulle lysten komme er det ingen hindring. Bruker en sånn kjekk liten kopp som gjør at jeg føler meg trygg og skifter kun ved dusjing. Veldig enkelt og greit, billig og ikke noe avfall. Hm, har ikke så mye å kjefte på TR for, bortsett fra det viktigste, at det ikke er noen spire der inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S@va Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #14 Del Skrevet 9. mai 2011 Men kanskje du burde holde deg borte fra Ibux..? Har lest at den kan gjøre det vanskeligere å bli gravid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mitt lille land Skrevet 9. mai 2011 #15 Del Skrevet 9. mai 2011 D har jeg også lest at ibux ikke er så bra. Bruker bare vanlig paraset nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #16 Del Skrevet 9. mai 2011 Bruker en sånn kjekk liten kopp som gjør at jeg føler meg trygg og skifter kun ved dusjing. Veldig enkelt og greit, billig og ikke noe avfall. Jeg har hørt om disse koppene, hvordan funker de og hvor får man en sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlie28 Skrevet 9. mai 2011 #17 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) synes mensen ikke er så gale (med mindre jeg har den da...?) Har ikke vondt og påvirker ikke humøret. Jeg får litt uren hud ca en uke før, men når mensen kommer er jeg helt fin igjen. Synes også det er bedre å faktisk få mensen og vite at jeg ikke er gravid (og kan spise og drikke det jeg vil) enn å gå rundt å lure om jeg er gravid eller ikke... MEEEEN...Skal ikke ha mensen mer, for har bestemt meg for at DENNE Mnd sitter spira!! BASTA!!! :gjeiper: Endret 9. mai 2011 av Charlie28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinelin Skrevet 10. mai 2011 #18 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Bruker en sånn kjekk liten kopp som gjør at jeg føler meg trygg og skifter kun ved dusjing. Veldig enkelt og greit, billig og ikke noe avfall. Jeg har hørt om disse koppene, hvordan funker de og hvor får man en sånn? Det er en gummikopp som du setter opp i skjeden som en tampong. Der samler den opp blodet, og du tømmer den under dusjing. Om man blør veldig mye må man kanskje skifte oftere, for meg holder det i massevis med morgen og kveld. Under skifting vasker jeg den i mild såpe. Har hatt min i 2år nå, og går aldri tilbake til noe annet. Aldri lekkasje, ikke synlig, ikke avfall og den merkes ikke under bruk. Gir også mer stabile forhold i skjeden, og jeg har ikke hatt sopp siden jeg begynte med den. (Bortsett fra om jeg sovner med sæden i meg) Min heter mooncup, og er bestilt fra UK tror jeg. Kosta rundt 200kr. Les alt om koppene i denne tråden! Endret 10. mai 2011 av Stinelin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #19 Del Skrevet 10. mai 2011 Ja! Så kan man ikke ha sex, og føler man stinker (jeg føler det ihvertfall sånn, selvom ingen noengang har sagt det), så er det stress å bytta tampong (særlig når jeg må drive og sloss med p-ringen oppi der) Hmmm? Jeg har brukt p-ringen i flere år. Men den er jo ikke der samtidig som en tampong? Den uka man blør er jo ringen ute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #20 Del Skrevet 10. mai 2011 Enda en PP uten suksess :-( Jeg var ofte svimmel i det siste, av og til måtte jeg stoppe og lukke øynene for å gjenvinne balansen. Jeg måtte tisse også ganske ofte, så jeg var ganske sikker på at JAAA, denne gangen klaffer det. Så jeg ba og håpet på at mensen ikke kommer den 12. mai. Nei, den kommer nok ikke 12. mai for den kom i går, 9. mai!!!!!! Er det mulig??? Jeg som alltid har hatt så regelmessig mens at man kunne ha laget kalender etter den! Men nå kom den 3 dager tidligere! Jeg er så skuffet og lei meg. Vi har prøvd i snart 1 år, og jeg var så glad for at jeg endelig var svimmel og måtte tisse ofte... og desto større ble skuffelsen. Jeg var på jobb da jeg fikk rødbrun utflod i går, og tenkte: ja, det er sikkert festeblødning, den kom jo før mensen og var mørkfarget. Men jeg måtte innse i morges at dette var nok mensen...jeg har bare lyst til å gjemme meg og gråte... Hvorfor skal det være så meningsløst vanskelig for mennesker som virkelig VIL bli gravide å bli det??? Og andre som ikke vil ha barn, eller lever et usunt liv blir det uten problemer! Nå skal jeg begynne med eggløsningstest igjen. Den hjalp jo ikke de forrige gangene, men jeg trenger noe som kan gi meg litt håp. Det verste med det hele er at vi må holde maska foran alle, på jobb, familien. "Neida, vi planlegger ikke barn i nærmeste fremtid", men jeg kjenner at jeg klarer såvidt å holde tårene tilbake... Vi har bestemt oss for ikke å si noe før babyen er i magen, og takk og pris for det! Nå hadde sikkert alle spurt hvordan det går, og om alt er i orden, og det hadde jeg ikke taklet! Det er klart at vi lurer hver eneste dag på om noe er galt med oss! Men vi har bestemt oss at hvis ikke vi blir gravide i løpet av de neste 2 månedene, da ber vi om utredning. Vi har da prøvd aktivt i over ett år i tillegg til at vi mange ganger har hatt ubeskyttet sex i over 5 år. Da planla vi ikke barn og var bare fornøyd med at jeg ikke ble gravid, men nå tenker jeg at det burde ha ringt noen bjeller at jeg ikke ble gravid etter så mye ubeskyttet sex! Det var godt å få alt dette ut, takk for at dere leste innlegget mitt. Lykke til alle dere prøvere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå