Gå til innhold

August2011Brud sin bryllupsdagbok


August2011Brud

Anbefalte innlegg

Da har jeg også fått laget meg en liten bryllupsdagbok. :bryllup:

Bakgrunnshistorie for valg av datoen:

Vi ble ett par 22. august 2007.

På 1-års dagen vår, 22. august 2008 gikk Mr K ned på kne og fridde.

Derfor ville vi også gifte oss 22. august.

Og det blir 22. august 2011. Men siden det er på en mandag, så blir det vielse hos byfogden med foreldre og forlovere, og seremoni i kirken og bryllupsfest 27. august 2011.

Det er da noen ting som har begynt å komme på plass:

Kirke

Leie av lokale

Fargevalg

Blomster og brudebukett

Pynting av festlokalet

Kjøkkenhjelp og servitører

Valg av Meny

Valg av Kaker

Bryllupskaken

Drikke/alkohol

Fotograf

Forlover til Ms S

Forlover til Mr K

Brudepiker og brudesvenner

Toastmaster

Brudekjole

Dress til Mr K

Ringene

Gjestelister

Invitasjoner og bordkort

Ønskeliste

Bordplan/bordkort

Musikk og underholdning

Transport/sjåfør

Frisør

Bryllupsreise

Hjemmeside

Nå er det bare 3måneder og 2uker igjen til jeg gifter meg med min bestevenn. :rodmer:

Endret av August2011Brud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For 6 dager siden så bestilte jeg brudekjolen min på eBay, og siden den var lokalisert i Hong Kong så trodde jeg det ville ta ganske så lang tid før jeg fikk den.

Men der tok jeg feil. For i dag så ringer det plutselig ett bud fra DHL, som sier at han har en pakke til meg, fra Hong Kong og lurte på om jeg var hjemme til å ta den i mot.

Kan tro jeg ble overrasket, og jeg bokstavlig talt hoppet opp og ned. :hoppe:

Etter å ha lagt på telefonen, så kom sommerfuglene.... Hvordan ville den se ut? Ville den være like nydelig som på bildet? Hva om den ikke passer? Og mange slike tanker.

Men jeg hadde ingenting å bekymre meg for. Den er helt PERFEKT! :hjerte:

Ingenting kan ødelegge denne dagen! HAPPY HAPPY HAPPY!!! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå har fått ordnet med enda litt mer, godt å kunne krysse av flere og flere ting på lista over ting som må gjøres. :)

Har bestilt brudebuketten + knapphullsblomster til brudgom og forlovere. Hadde litt flaks, for hun som skal lage denne skulle egentlig dra på ferie. Men hun venter til jeg har fått buketten min. Snille damen! :helen:

Tror vi har all pynten til å pynte bordene, må se over en siste gang for å være helt sikker.

Vi har begynt å kjøpe inn drikken til festen. Kjekt å bo ganske nær grensen, så tar med litt hver gang vi er over.

Mr. K har funnet dressen han skal ha, så nå må bare kjøpe den.

Og i dag har jeg fått laget ferdig bordkortene. Og jeg må få si, de ble enda bedre enn jeg trodde de skulle bli. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bryllupsdagbok :jepp:

Takk takk, litt kjekt å bruke den til å huske hva jeg har fått gjort og hva jeg må huske å få gjort. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fant jeg ett diadem jeg falt helt for, men det så ut til at hun ikke sendte hit.. Men kontakten henne på mail, og i dag har jeg fått svar. Og det ser ut som det går i orden alikevel. :biggrin:

Jeg elsker alver og feer, så den er veeeldig meg, og jeg falt pladask når jeg så den. Så ble veldig glad når hun sa at hun kunne sende hit alikevel.

Planen er å ha håret løst, bruke krølltang og ha masse fine korketrekkere og dette diademmet. :hjerte:

Bilde av diademmet:

post-44561-0-86335700-1306427414_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagbok og kommende bryllup! Gifter meg også i august. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Ninab

I går fant jeg ett diadem jeg falt helt for, men det så ut til at hun ikke sendte hit.. Men kontakten henne på mail, og i dag har jeg fått svar. Og det ser ut som det går i orden alikevel. :biggrin:

Jeg elsker alver og feer, så den er veeeldig meg, og jeg falt pladask når jeg så den. Så ble veldig glad når hun sa at hun kunne sende hit alikevel.

Planen er å ha håret løst, bruke krølltang og ha masse fine korketrekkere og dette diademmet. :hjerte:

Bilde av diademmet:

post-44561-0-86335700-1306427414_thumb.j

Så utrolig flott diadem!!

Jeg gifter meg 13 august, og skal også ha festen den 27. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...