Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Marie
Skrevet

Jeg er ikke helt sikker på hva øresus er, men jeg tror det er det jeg har nå. Altså, det er ikke høyt og når ejg snakker eller er ute og sånt så merker jeg ikke øresusen. Men så komemr jeg inn og slapper av og ingen lyder er rundt meg, så merker/hører jeg en laaav pipelyd som går konstant! Sjukt irriterende! Det kom først i dag og har vært sånn hele dagen...

Noen som opplever det samme? HVorofr er det sånn egentlig? Har hørt at man kan bli døv av øresus, men jeg har lite tro på at man kan bli døv av en SÅ lav men fortsatt irriterende øresus som jeg har.

Videoannonse
Annonse
Gjest Armule
Skrevet

Jeg har øresus konstant, men ikke alltid jeg merker det. Har vært hos lege og spesialist for det, men om man ikke plages for mye med det eller det ikke er noen spesiell fysisk årsak til det så blir det ikke gjort noe med det. Man lever med det, og om man kan bli døv av det aner jeg ikke. Kanskje hvis det blir veldig sterkt/høyt.

Har i alle fall hatt det i noen år (er 23), men plages ikke noe nevneverdig. Bare å late som det ikke er der! Som sagt sjelden jeg merker det.

Skrevet

Hvorfor det er sånn? For høy musikk kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...