Gjest Lillian Skrevet 7. mai 2011 #1 Skrevet 7. mai 2011 Jeg er en storforbruker av Acaibær og pga pris er det bare ekstrakt som er løsningen økonomisk sett. Dette produktet Acai Plex har en mix av frysetørket acai (70%) og ekstrakt(30%). Jeg mener og ha lest at frysetørket Acai har mest antioksidanter, mens essens også har noen bra egenskaper. Jeg lurer på om noen som har erfaringer fra bruk av dette produktet kan uttale seg. Det er jo så mange slike produkter på markedet...
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2011 #2 Skrevet 7. mai 2011 Det står jo ikke et skvatt om produktet der? Etter det jeg klarer myse meg til ser det ut som om det er kapsler, og det er generelt sett mye dyrere enn pulver. Jeg kommer ikke til å bestille, men siden der er "gratis" taper du jo ikke så mye på det.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2011 #3 Skrevet 7. mai 2011 Iherb. Mye billigere pr gram, og kvaliteten er god.
Gjest Nathalie Skrevet 7. mai 2011 #4 Skrevet 7. mai 2011 Har ikke testet ut acai plex, men har brukt acai+, ser at ditt produkt har en miks som sikkert er gunstig. Kan du ikke gi oss dine erfaringer etter et par ukers bruk?
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2011 #5 Skrevet 8. mai 2011 :klø: Er det jeg som er blind? Jeg klarer ikke se noe som helst om sammensetningen, og heller ikke hva kapslene er laget av. Kunne vært greit på reiser ol vil jeg tro, men i det daglige tror jeg at jeg fortsetter på iherb.
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2011 #6 Skrevet 9. mai 2011 Er det noen som vet hvor mye det er i en slik boks? Den ser liten ut, og med mindre det er minst 50 gram rent acai i den er faktisk "gratistilbudet" dyrere enn pulveret fra iherb.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå