AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #1 Skrevet 7. mai 2011 Går det an å ikke være allergisk mot mygg? eller går det an at myggen ikke liker en person (blodet til personeN ) jeg blir ikke ofte stukket, men kjenner det avogtil, men har aldri hatt ett myggstikk på 22 år (og jeg er 22 år). Har hatt vespse-stikk, men det er kanskje noe annet det...
Gjest Glad i reiser Skrevet 7. mai 2011 #2 Skrevet 7. mai 2011 Går det an å ikke være allergisk mot mygg? eller går det an at myggen ikke liker en person (blodet til personeN ) jeg blir ikke ofte stukket, men kjenner det avogtil, men har aldri hatt ett myggstikk på 22 år (og jeg er 22 år). Har hatt vespse-stikk, men det er kanskje noe annet det... Hvis du ikke er allergisk så er det ikke sikkert du merker stikkene så godt. Hvordan vet du forresten at du ikke har blitt stikket av mygg?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #3 Skrevet 7. mai 2011 jeg skrev jo at har blitt stukket noen ganger, og da har jeg kjent det, ikke så godt da.... men jeg har ikke fått noe merke av det etterpå
Gjest Glad i reiser Skrevet 7. mai 2011 #4 Skrevet 7. mai 2011 jeg blir ikke ofte stukket, men kjenner det avogtil, men har aldri hatt ett myggstikk på 22 år (og jeg er 22 år). Har hatt vespse-stikk, men det er kanskje noe annet det... jeg skrev jo at har blitt stukket noen ganger, og da har jeg kjent det, ikke så godt da.... men jeg har ikke fått noe merke av det etterpå Du skrev i første innlegg at du ikke har hatt et myggstikk på 22 år, i hele din levetid. Mener du at du har blitt stukket, men ikke fått en reaksjon? Vel, nei da er du nok ikke allergisk.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #5 Skrevet 7. mai 2011 ja, det var det jeg mente, var vel bare litt dårlig formulering.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå